Tux Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Sjukt. Chris Benoit va säkert en schysst kille men att döda sin fru och son. Sjukt. R.I.P till Frun och barnet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Denna äckliga ursäkt till människa förtjänar verkligen inte att 'vila i frid'. Jag tycker man borde gräva upp herr Benoit igen och skjuta honom några gånger alternativt hänga honom igen. Jävla idiot. Han förtjänar inte att hedras för fem öre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Denna äckliga ursäkt till människa förtjänar verkligen inte att 'vila i frid'. Jag tycker man borde gräva upp herr Benoit igen och skjuta honom några gånger alternativt hänga honom igen. Jävla idiot. Han förtjänar inte att hedras för fem öre. Sååå.. Bara för att han var känd och det var skrivet i tidningarna så ska han bli värre behandlad än säg.. Brian Peppers? Det finns extremt mycket värre psykopater i USA och om inte annat i världen. Bara för att Benoit var känd betyder det inte att han inte ska få vila i frid Låt de döda vara döda och släng inte ut er en massa skit om "hur han inte får vila i fred." och hur han borde dödas igen osv. Det är bara en jävla massa idioti och noll-respekt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 noll-respekt. Förstår inte varför jag ska respektera någon som tar steorider och mördar sin familj? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Förstår inte varför jag ska respektera någon som tar steorider och mördar sin familj? Steroider tar allt för många för att nämna. Och han är död. Du behöver inte respektera dem när de är levande, men när de är döda visa åtminstånde en gnutta respekt. Han visste iallafall att han hade gjort fel och tog livet av sig. Inte så respektabelt men åtminstånde bättre än att gå på en killing spree ute på gatan, no? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Inte så respektabelt men åtminstånde bättre än att gå på en killing spree ute på gatan, no? Lysande, den ska jag använda i rätten. "- Alltså, OKEJ! Jag våldtog och misshandlade de där 25 kvinnorna.. men fan, kom igen? Det är åtminstone bättre än att jag skulle skjutit dom efter våldtäkten eller hur? DET hade ju varit jättehemskt!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Lysande, den ska jag använda i rätten. "- Alltså, OKEJ! Jag våldtog och misshandlade de där 25 kvinnorna.. men fan, kom igen? Det är åtminstone bättre än att jag skulle skjutit dom efter våldtäkten eller hur? DET hade ju varit jättehemskt!" Okej, jag kanske skrev det på ett rövknullat sätt. Men du förstår vad jag menade, yes? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Nej, P-C fattar inte vad du menar. Du menar att han ångrade sig så grymt att han försökte fixa det till rätta eller liknande och tog livet av sig själv p.ga. ångest. P-C menar ingenting, P-C vill bara bevisa hur smart han/hon är. Men egentligen borde P-C byta plats på bokstäverna i nicket och ta bort bindestrecket. Nej, men seriöst, liten skillnad emellan vad Mordos menade och det du skrev, P-C. Fatta metaforen och inse vad vi menar. SEN kan du komma med liknelser. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Lysande, den ska jag använda i rätten. "- Alltså, OKEJ! Jag våldtog och misshandlade de där 25 kvinnorna.. men fan, kom igen? Det är åtminstone bättre än att jag skulle skjutit dom efter våldtäkten eller hur? DET hade ju varit jättehemskt!" Lewl, klockren! Nej, P-C fattar inte vad du menar. Du menar att han ångrade sig så grymt att han försökte fixa det till rätta eller liknande och tog livet av sig själv p.ga. ångest. P-C menar ingenting, P-C vill bara bevisa hur smart han/hon är. Men egentligen borde P-C byta plats på bokstäverna i nicket och ta bort bindestrecket. Nej, men seriöst, liten skillnad emellan vad Mordos menade och det du skrev, P-C. Fatta metaforen och inse vad vi menar. SEN kan du komma med liknelser. Alltså du är väl helt jävla dum i huvudet? Om han ångrade det så jävligt och ville ta straffet för vad han gjorde så borde han bli dömd till döden eller fängelse, han ska inte ta lagen i sina egna händer och göra så bara för att "rättfärdiga" det han gjorde. Han dog, verkligen tråkigt att han inte lever, hade gärna sett att psykopaten hade fått livstid. RIP på hans barn och fru. Angående wrestling, det är den äckligaste skiten som någonsin uppfunnits. USA är sjuka i huvudet. Redigerad 27 juni, 2007 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Nej, P-C fattar inte vad du menar. Du menar att han ångrade sig så grymt att han försökte fixa det till rätta eller liknande och tog livet av sig själv p.ga. ångest. P-C menar ingenting, P-C vill bara bevisa hur smart han/hon är. Men egentligen borde P-C byta plats på bokstäverna i nicket och ta bort bindestrecket. Nej, men seriöst, liten skillnad emellan vad Mordos menade och det du skrev, P-C. Fatta metaforen och inse vad vi menar. SEN kan du komma med liknelser. Vänta .. vända på bokstäverna .. eh .. ta bort bindesträcket .. AHA! HAHA! CP! HAHAHAHA! Den var bra! Vem fan är du? Chris bästa kompis eller? Förstå att det han gjorde inte var bra på något sätt! Jag ber inte Hitler vila i frid eftersom jag vet att han gjorde hemska saker likaså - kanske inte i samma utsträckning men mord är mord. Oavsett om han tog steorider, oavsett om han var mentalsjuk, oavsett om han bara kanske hade tråkigt.. det rättfärdigar ingenting! Detta påminner mig om gången jag träffade på några tjejer ute på stan och fick reda på att de var bästa kompis med en tjej som bitit av en tjejkompis till migs öra. De förde samma argument. Det slutade med att de skämde ut sig själva - precis som du nu gör. Erkänn, du är bara ett i mängden dumt wrestlingfan (och jag håller med MAFIA KING till 100% här) som tror att du 'känner' skådespelarna. För det är vad de är - SKÅDESPELARE! Allt är fejk, allt är båg, allt är jävla teater. Efter matcherna så gillar Steve Austin säkert mysiga hemmakvällar framför brasan medans Kane älskar att ha picknick ute på landet. Vakna upp. Redigerad 27 juni, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 mord är mord. Tänker fatta mig kort. Mord är mord. Och du var inte involverad i det, därför har du inte någon speciell anledning till att hata honom. Bara för att du tycker det är moraliskt fel så betyder det inte att du måste spotta på honom på forumet. Hyckleri att jag säger så, men ändå. Hitler är en annan femma, han mördade en massa människors familjer och farföräldrar. Chris mördade sin familj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Tänker fatta mig kort. Mord är mord. Och du var inte involverad i det, därför har du inte någon speciell anledning till att hata honom. Bara för att du tycker det är moraliskt fel så betyder det inte att du måste spotta på honom på forumet. Hyckleri att jag säger så, men ändå. Hitler är en annan femma, han mördade en massa människors familjer och farföräldrar. Chris mördade sin familj. Hoppas jag inte missförståd dig nu, men jag ser inte skillnaden i just det resonemanget du drar där. Chris familj lär väl också ha släktingar som kommer sakna dem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Hoppas jag inte missförståd dig nu, men jag ser inte skillnaden i just det resonemanget du drar där. Chris familj lär väl också ha släktingar som kommer sakna dem? Visst. Så kan det vara. Eller så har han ingen familj som skulle sakna dem. Handlar helt om hur de har det. Men P-C personligen är inte involverad därför har han ingen specifik anledning att vara så arg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 28 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Orkar seriöst inte säga detta mer, men för din skull, P-C, säger jag det en gång till: Mord är alltid mord och jag säger inget annat. Så, därför avslutar jag denna post med en liten visa: Mord är aldrig kul, mord är aldrig roligt Mord är aldrig nyttigt, mord är alltid mord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Orkar seriöst inte säga detta mer, men för din skull, P-C, säger jag det en gång till: Mord är alltid mord och jag säger inget annat. Så, därför avslutar jag denna post med en liten visa: Mord är aldrig kul, mord är aldrig roligt Mord är aldrig nyttigt, mord är alltid mord Va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Så, därför avslutar jag denna post med en liten visa: Mord är aldrig kul, mord är aldrig roligt Mord är aldrig nyttigt, mord är alltid mord ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Mord är aldrig kul, mord är aldrig roligt Mord är aldrig nyttigt, mord är alltid mord .. Den där var.. Intressant och givande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Orkar seriöst inte säga detta mer, men för din skull, P-C, säger jag det en gång till: Mord är alltid mord och jag säger inget annat. Så, därför avslutar jag denna post med en liten visa: Mord är aldrig kul, mord är aldrig roligt Mord är aldrig nyttigt, mord är alltid mord Går du i 4:an må tro? --- Pga varningar skriver jag lite Ontopic: Jag tycker det är sjukt att han gör så, men en psykopat kan göra vad som helst utan anledning, bara kolla på Ulf Olsson eller vad han hette. Tycker som många andra att tråden är lite onödig, men som någon sa i en annan tråd. Låt killen vila i fred om han förtjänar det, utan disskusioner och prat om han gjorde rätt osv.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Orkar seriöst inte säga detta mer, men för din skull, P-C, säger jag det en gång till: Mord är alltid mord och jag säger inget annat. Så, därför avslutar jag denna post med en liten visa: Mord är aldrig kul, mord är aldrig roligt Mord är aldrig nyttigt, mord är alltid mord (Tänkte skriva ett långt inlägg om hur patetisk "debattör" du är, men en smiley säger mer än oändligt med smutskastande) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Orkar seriöst inte säga detta mer, men för din skull, P-C, säger jag det en gång till: Mord är alltid mord och jag säger inget annat. Så, därför avslutar jag denna post med en liten visa: Mord är aldrig kul, mord är aldrig roligt Mord är aldrig nyttigt, mord är alltid mord Alltså .. detta kliar något enormt i bakhuvudet på mig. Ja, mord är mord men .. det var ju det JAG sa? Och du satte upp dig? Sen försöker du läxa upp mig med mina egna ord? Är du efterbliven? Jag lovar, om något år kommer du titta tillbaka på din 'visa' och slå dig själv hårt i huvudet. Seriously - what the fuck? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts