Lajnux Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Under den senaste veckan har inte jag kunnat stänga av datorn på ett vanligt sätt utan för använda "knappen" på datorn för att stänga av den efter att den har fastnat vid "windows avslutas". Det är väldigt jobbigt eftersom att datorn blir segare vid uppstart. Kan även tillägga att jag har virussökt datorn men inte hittat något. Någon som har en aning om vad felet kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Under den senaste veckan har inte jag kunnat stänga av datorn på ett vanligt sätt utan för använda "knappen" på datorn för att stänga av den efter att den har fastnat vid "windows avslutas". Det är väldigt jobbigt eftersom att datorn blir segare vid uppstart. Kan även tillägga att jag har virussökt datorn men inte hittat något. Någon som har en aning om vad felet kan vara? Har hänt mig 1 gång också. Jag formaterade och installerade om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Under den senaste veckan har inte jag kunnat stänga av datorn på ett vanligt sätt utan för använda "knappen" på datorn för att stänga av den efter att den har fastnat vid "windows avslutas". Det är väldigt jobbigt eftersom att datorn blir segare vid uppstart. Kan även tillägga att jag har virussökt datorn men inte hittat något. Någon som har en aning om vad felet kan vara? Vi hade så på var gamla dator, det slutade med att den inte gick att starta alls. Vi lyckades heller aldrig komma på felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Har hänt mig också.. var tvungen att formatera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Stannar den alltså som i låser sig eller stänger han bara inte av sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts