the predator Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 i 2002 sista nummer av superplay står det koder till gta vice city då står det "fotgängare från trhiller" men koden funkar ju inte fast jag ha försökt skit mycket dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Jag har den också och det är andra koder som inte fungerar!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 hallå svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 har också läst den tidningen, men jag testade det alrig, men om det inte stämmer är det ju ganska dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts