xstreem Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Vote: Ja Köpte det först till PS2, och laddade ner till PC. Känner ingen anledning att betala för samma spel två gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Väntade duktigt på min PC version som jag beställde från CDON.com. Vote: Nej! Redigerad 1 juli, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Till PC ja, men det var ett år sen efter jag köpt det till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Jag köpte mitt SA och alla de andra med för den delen. GTA ska köpas, inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Köpte till PC. Verkar som många som köpt till ps2 har laddat ner det senare till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Skit samma, ångra det. Redigerad 2 juli, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Har bara Grand Theft Auto som original. Resten av serien är tankad. Men jag ska bryta den trenden snart. Redigerad 2 juli, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Tankade det på releasedagen, köpte det 3-4 dar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Jag köpte VC till PC när det kom ut. Jag köpte SA till PC när det kom ut. Jag laddade ner SA till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Jag köpte det på PS2, klarade ut det, spelet pajjade så jag tog på mig rätten att tanka det för att kunna spela mer så ja, jag tankade det på sätt och vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Köpte det till PS2. Tankade hem det när det kom till PC. Jag vet aja baja, så får man inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 En fråga till alla som säger liknande "Köpte det till PS2, men laddade ner till PC". Vad votar ni? För ni har både laddat hem och köpt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Vote: Ja Köpte det först till PS2, och laddade ner till PC. Känner ingen anledning att betala för samma spel två gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) En fråga till alla som säger liknande "Köpte det till PS2, men laddade ner till PC". Vad votar ni? För ni har både laddat hem och köpt... Frågan är om man laddat ner...har man både köpt och laddat ner så har man ju laddat ner det. Svaret på frågan "Har du laddat ner GTA San Andreas?" är alltså ja, inte svårare än så =) Redigerad 5 juli, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts