GlitchTheftAuto Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Både ja och nej, Förhandsbokade det ju när det kom till PS2 och sen laddada jag ner det ( ) till PC när jag började stunta... ...Slå mig inte Nee nu jävlar! Haha skojja bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Vote: Nej Jag har köpt Gta Sanandreas.. Men så sprack Cd:n, och nu har jag ett crackat spel som jag lever på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Vote: Nej Köpte det till PS2 och till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Vote: Nej Uhm.. Fick det samma dag som det släpptes av min Fader.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Köpte till PS2 när det först kom och sedan laddade jag ner det till PC för att kunna spela in mina stunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Ja och nej, fick det till PS2 julen 2005 men sen har jag laddat ner det till PC^^ vad ska jag vota? Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Köpte till PS2 när det först kom och sedan laddade jag ner det till PC för att kunna spela in mina stunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Vote: Nej Har det köpt till Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Vote: Nej köpte det till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Vote: Nej. Förhandsbokade till PS2 och PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Köpte det först till dator, sen sprack min skiva. Då va jag lite busig för jag hade ont om pengar och var förbannat lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Jag har laddat ner SA. Men min dator klarade inte av det, så jag fick ta bort den. Men den klarar COD2 hur bra som helst på hög grafik. Fattar noll. Jag köpte det till PS2 på realesedagen. Redigerad 28 juni, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Köpte det till PS2. Lånade det till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Skulle aldrig ladda ner GTA-spel, förutom de man får ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Njeppsans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 ALDRIG! Har inte laddat ner ett enda gta förutom gratis versionen av GTA. Och så ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Jadå.. Laddade hem det både till PC och Xbox.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Köpte det när det kom till PC, men sen sprack cdskivan (tack vare den idiotiska grejen man sätter fast skivan i) sen laddade jag ner det, köper inte spelet två gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Köpte till PS2, laddade ned PC- versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Ja, jag laddade ner San Andreas. GTA III och Vice City har jag dock orginal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts