Jazz Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Som fragan lyder: Laddade du ner GTA San Andres? For att undvika eventuella varningar behover du sjalvklart inte posta vad du rostade pa. Vart tog pollen vagen? Redigerad 26 juni, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Jag ser ingen poll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Jag ser ingen poll. Den forsvann... . Mister moderator, help? Redigerad 26 juni, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Den forsvann... . Mister moderator, help? Nu ser man den. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Nu ser man den. Vote: Nej Prova igen... . Vote: Nej verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GlitchTheftAuto Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Nej, aldrig...måste ju stödja Take-Two företaget genom att köpa spelet. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Med tanke på att jag endast har det till mitt PS2 så har jag inte laddat ner det. Håller med GlitchTheftAuto. Redigerad 26 juni, 2007 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Vote nej. tycker det har varigt mycket sådan här saker på sistone. tycker verkligen inte att man skall diskutera detta pga att wares är förbjudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Jag köpte det till PS2:an på release-dagen för 500 kr, Software Express, Hötorgets tunnelbana. Nu, det kallar jag en rapport. Det var magiskt... Redigerad 26 juni, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Nej, hade väntat på det så länge, och var rädd att det skulle lagga om jag körde en crackad version, så jag beställde det från Webhallen för 399 kr (med frakt blev det 468 kr) på releasedagen, fick det kanske 3 dagar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Nej, köpte det i augusti 2005 ombord på Silja Europa. tycker det har varigt mycket sådan här saker på sistone. tycker verkligen inte att man skall diskutera detta pga att wares är förbjudet Det borde väl inte vara warez om man har köpt det, och även om man säger att man laddat ner det så uppmanar man ju inte till warez direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Både ja och nej, Förhandsbokade det ju när det kom till PS2 och sen laddada jag ner det ( ) till PC när jag började stunta... ...Slå mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Tror jag har köpt det 3 gånger och laddat ner det en gång det blev för dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Nej, har aldrig köpt en mjukvara i hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Vote: Nja (Null) Köpte en kanske inte allt för laglig kopia av en kompis för nån femtilapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Vote: Nej. Jag köpte det på Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Tror jag har köpt det 3 gånger och laddat ner det en gång det blev för dyrt Hur kommer det sig att du köpte spelet 3 gånger?, ren slarvighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Hur kommer det sig att du köpte spelet 3 gånger?, ren slarvighet? Köpte det till PS2 och fixade det till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Men det blir ju bara två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Men det blir ju bara två? Bara EN, han fixade det till PC alltså laddade han ner det. Men det stod att han köpte det till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts