DeM57 Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Detta är också en bugg. Kassen som hon håller i går igenom byxbenet. Taxibilen har även ingen förare. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=25681 Står ju även "Random News" överallt uppe i det högra hörnet Redigerad 21 oktober, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=25681 Står ju även "Random News" överallt uppe i det högra hörnet Det är väl inte en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=25681 Står ju även "Random News" överallt uppe i det högra hörnet Förmodligen så har dom bara skrivit nånting tills dom har bestämt vad som ska stå där, inte en bugg, slarvfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Hoppas att Bluehell finns kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lun4tec Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 din dumma jävel som starta onödig tråd, det e ju bara ett jävla spel dessutom läste jag på Canadas hemsida att trailern är bara gjord på 77% av spelets konstruktion. Dom är väl medvetna angående det där -.- , dom vill bara släppa trailerna så tidigt som möjligt för att snorungar som du ska runka till trailern. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 din dumma jävel som starta onödig tråd, det e ju bara ett jävla spel dessutom läste jag på Canadas hemsida att trailern är bara gjord på 77% av spelets konstruktion. Dom är väl medvetna angående det där -.- , dom vill bara släppa trailerna så tidigt som möjligt för att snorungar som du ska runka till trailern. lol Jah, det visar ju hur du är som en person. Visst är det lite 'gnälligt' att starta en sådan tråd, men egentligen, vad gör det om man gör en? Han ville visa vad han hittat och dessutom kan man ta andra trailerbuggar här. Du kan ju ta dina 11 år på jorden och återvända hem till mamma och gråta om du ska gnälla på att det finns en sådan tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 din dumma jävel som starta onödig tråd, det e ju bara ett jävla spel dessutom läste jag på Canadas hemsida att trailern är bara gjord på 77% av spelets konstruktion. Dom är väl medvetna angående det där -.- , dom vill bara släppa trailerna så tidigt som möjligt för att snorungar som du ska runka till trailern. lol Han får väl starta tråden om han vill? Utan att nån liten P13 ska komma och klaga arslet av sig? Spec i sin första post på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Thomas Vercetti såklart Han heter för i helsicke Tommy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Han heter för i helsicke Tommy! Väldigt gammal tråd, men jag måste bara säga att han faktiskt heter Thomas... Det nämns bland annat i ett telefonsamtal om jag inte minns helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 (redigerad) Han heter för i helsicke Tommy! Åh, herregud! Klart han heter Tommy Vercetti. Alltid kul att hitta gamla inlägg. Edit: Nu när jag tänker efter så var jag nog sarkastisk i det inlägget. Det var det som smileyn skulle visa. Redigerad 6 mars, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Åh, herregud! Klart han heter Tommy Vercetti. Alltid kul att hitta gamla inlägg. Edit: Nu när jag tänker efter så var jag nog sarkastisk i det inlägget. Det var det som smileyn skulle visa. ...så var jag nog...? Lofon har ju skrivit inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 ...så var jag nog...? Lofon har ju skrivit inlägget. Han quotade ett gammalt inlägg från mig, ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Det finns väll buggar lite här och var på hela spelet tycker jag, de flesta kan man ju bara skratta åt. Fast varför gnäller folk på buggar när spelet inte var släppt? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Gubbarna som spelar saxofon.. Deras saxofon går alltid genom magen på PC. På PS3 och X360 har dom ändrat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Gubbarna som spelar saxofon.. Deras saxofon går alltid genom magen på PC. På PS3 och X360 har dom ändrat det. Är det inte lite typiskt PC-bugg? Tycker att det bara är så på PC-spel, har inte sett det på ett ps3-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Är det inte lite typiskt PC-bugg? Tycker att det bara är så på PC-spel, har inte sett det på ett ps3-spel. Finns skitmycket sånt i Fallout 3 till PS3, sen är det rätt vanligt i både Orange Box och GTA IV också för den delen. Har för mig att det förekommit i Unreal Tournament 3 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Finns skitmycket sånt i Fallout 3 till PS3, sen är det rätt vanligt i både Orange Box och GTA IV också för den delen. Har för mig att det förekommit i Unreal Tournament 3 också. Det lustiga var att jag såg en sån bugg efter jag sett tråden, jao jag brukar inte lägga märke till en massa buggar, spelar bara på. Jag gick genom en gubbe bland annat, men som sagt så ser jag det oftare på pc än på ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts