luddee Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Snubben vid ankaret, trailer #2, står förfan i luften... kolla själva: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img057/36.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Förbjudet att parkera på Times Square. Hur vet du att det är Times Square? The kan lika gärna vara Miles Square eller något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Hur vet du att det är Times Square? The kan lika gärna vara Miles Square eller något annat. Meeeeeeeeeeeh, alla squares är förbjudet att parkera på, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Meeeeeeeeeeeh, alla squares är förbjudet att parkera på, typ. Det kan ha varit vad som helst.. Spelaren som tog fotot kan lika gärna ha skrämt iväg taxichaffören. Eller fick han bensinstop. Kan även vara så att det ''är'' Nicos taxi. Redigerad 30 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Det kan ha varit vad som helst.. Spelaren som tog fotot kan lika gärna ha skrämt iväg taxichaffören. Eller fick han bensinstop. Kan även vara så att det ''är'' Nicos taxi. Isåfall tror jag mer att det är Nikos kusins taxi, eftersom han äger en taxifirma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Isåfall tror jag mer att det är Nikos kusins taxi, eftersom han äger en taxifirma. Japp, förmodligen. Vi bör inte att slutsattser att det är en bugg då det kan ha vilken orsak som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Snubben vid ankaret, trailer #2, står förfan i luften... kolla själva: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img057/36.jpg Ljusade upp bilden så man kan se något. Han verkar vara hängd på nån krok på ankaret! Redigerad 30 juni, 2007 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Men herregud, spelet har inte släppts. Dom håller fortfarande på och utvecklar det och självklart blir det buggar när man gör spel. Att sitta och spekulera om buggarna är nästan lika löjligt som den där tråden "vilka påskägg vill du ha i GTA 4". GTA 4 behöver inte ta upp hela ens vakna tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Ljusade upp bilden så man kan se något. Han verkar vara hängd på nån krok på ankaret! Man kanske har fått i uppdrag att hänga upp snubben där? Det borde betyda att Nico är jävligt stark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Wtf, han är röd i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Bensinstopp? det är ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) det är ett spel! Det är ett spel med bilar i. Dessutom onödigt att säga det i en rätt gammal tråd. Redigerad 11 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Varför kan man bara inte göra alla saker, byggnader och människor helt solida och "fasta" så att saker som dessa inte inträffar? Redigerad 11 oktober, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Det har jag också undrat. Ända sedan i GTA VC har jag irriterat mig på att man kan gå igenom bildörrar när dem är öppna, eller att spelkaraktären (Thomas/Carl) far/åker in i väggen när man åker motorcykel och lutar sig mot den (väggen). Har hoppats ända sedan GTA IV bekräftades att inga buggar som detta alls skulle finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Det är nog lite krångligare att göra spel än vad det verkar... Och spelet är inte ens färdigt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Det har jag också undrat. Ända sedan i GTA VC har jag irriterat mig på att man kan gå igenom bildörrar när dem är öppna, eller att spelkaraktären (Thomas/Carl) far/åker in i väggen när man åker motorcykel och lutar sig mot den (väggen). Har hoppats ända sedan GTA IV bekräftades att inga buggar som detta alls skulle finnas. Vem är Thomas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) Vem är Thomas? Thomas Vercetti såklart Redigerad 12 oktober, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Vem är Thomas? Men vafan, var inte du bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Men vafan, var inte du bannad Tydligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Bryr mig inte så mycket, dem lär ju fixa det ;DBryr mig inte så mycket, dem lär ju fixa det ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts