MrNoLimit Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Tappade bort alla mina saves men fick en ny genom forumet här. Enda problemet är att allt går mycket snabbare i spelet nu! Allt från bilarna till när CJ springer eller när man köper mat eller förflyttar sig på kartan över städerna. Är det någon inställning som är fel eller är det någon bugg eller något??? please help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Någon mod som du kanske har kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Hmm, vet inte var man ställer in det men jag tror det ska finnas något som heter "framelimiter". Testa att sätta på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoLimit Skrivet 25 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Någon mod som du kanske har kvar? Wow, jag vet inte ens vad en mod är! Typ som ett fusk eller? Men som sagt, det är ju möjligt eftersom det inte är min save. Kan man ta bort dem på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Wow, jag vet inte ens vad en mod är! Typ som ett fusk eller? Men som sagt, det är ju möjligt eftersom det inte är min save. Kan man ta bort dem på något sätt? Tror inte moddar kan följa med sparfilen. Men däremot kan "snabba upp"-fusket vara inskrivet. Testa att skriva "SLOWITDOWN" och se om det blir normal hastighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Wow, jag vet inte ens vad en mod är! Typ som ett fusk eller? Men som sagt, det är ju möjligt eftersom det inte är min save. Kan man ta bort dem på något sätt? Hejsan. Ja det finns ett fusk. (pc) "slowitdown" har ingen aning vad det är till ps2 lycka till.! Ok lite seg Redigerad 25 juni, 2007 av Balor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoLimit Skrivet 25 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Hejsan. Ja det finns ett fusk. (pc) "slowitdown" har ingen aning vad det är till ps2 lycka till.! Ok lite seg ok tack för hjälpen... men cpar inte hela spelet upp sig om jag skriver in det och sedan sparar då?? EDIT: Dessutom verkade det inte vara problemet eftersom slowitdown-grejjen gjorde allt skitlångsamt... det går bara lite ör snabbt typ... verkligen skumt! Redigerad 25 juni, 2007 av MrNoLimit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Även i denna tråd kan jag försäkra dig om att jag ALDRIG har använt fusk. När jag skulle kolla hur mycket procent jag hade så fungerade det helt perfekt. Om du vill så kan jag skicka min alldra nyaste och den gamla så får du testa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoLimit Skrivet 4 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Även i denna tråd kan jag försäkra dig om att jag ALDRIG har använt fusk. När jag skulle kolla hur mycket procent jag hade så fungerade det helt perfekt. Om du vill så kan jag skicka min alldra nyaste och den gamla så får du testa igen Det är lugnt! Det funkar bra nu. Tack så mycket för saven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts