Tackleberry Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Konstigt nog kan jag inte hitta någon tråd om den filmen är på forumet. Dock undrar jag, är det någon som har en fungerande länk till den eller kan tänka sig att ladda upp den på t.ex. TGA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=40664 Länken verkar funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Kan skicka via MSN. Hit me up on da low. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Jag laddar upp den på TGA senare under natten =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Tack, alla. Ska se om jag kan ladda ner den från länken i tråden Qouad postade, isf behöver ni varken skicka eller ladda upp den. Länken fungerar tyvärr skit, måste vänta länge för att ladda ner del två. Skulle uppskatta om Godfather laddade upp den på TGA i natt. Redigerad 25 juni, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Laddar upp den på TGA nu, 36 minuter kvar. Tog ju bara ~~10 minuter att tanka den och merga den från badongo. Redigerad 25 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Laddar upp den på TGA nu, 36 minuter kvar. Tog ju bara ~~10 minuter att tanka den och merga den från badongo. Konstigt... Efter att jag hade laddat ner den första filen från badongo, stod det att jag var tvungen att vänta i 60 minuter för att ladda ner nästa fil. Hur som helst, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Konstigt... Efter att jag hade laddat ner den första filen från badongo, stod det att jag var tvungen att vänta i 60 minuter för att ladda ner nästa fil. Hur som helst, tack. Det tog ~~1 minut att registrera sig, sen kunde man tanka flera filer samtidigt. http://www.thegamersalliance.com/?do=dynamic&id=4607 där har du. Redigerad 25 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Det tog ~~1 minut att registrera sig, sen kunde man tanka flera filer samtidigt. http://www.thegamersalliance.com/?do=dynamic&id=4607 där har du. Tackar. Denna tråd får gärna låsas nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Nu märkte jag att länken till High Above även upphört fungera. Dessutom har jag den inte på datorn heller, märkte jag... Skulle någon snäll person kunna re-uploada den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag laddar upp den, fast det lär ju ta ett tag. Och på någon konstig sida är det också. Men jag antar att det kommer att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (redigerad) Jag laddar upp den på TGA, men det verkar ta lite tid! (The Gamers Alliance har aldrig gillat mig, så jag föredrar faktiskt filefront) Men antar att du gärna vill ha TGA-länk (förresten så är jag inte medlem på filefront). Hur som helst så är det klart om någon timma. Redigerad 19 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Låter bra. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Det gick fortare framåt slutet! http://www.thegamersalliance.com/?do=dynamic&id=4639 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Tack kebaben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Bra, Kebabozo. Som sagt så laddade jag upp den innan, på någon mystisk sida, så jag hittade inte filen efter jag laddat upp den. Men det var väll lika bra, då du nu fick den på den sidan du säkert ville ha den på mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Tack till dig också, det är tanken som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Nja, i det här fallet är det väll inte riktigt så? Inte till 100% iaf. Du ville ju ha filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts