VickeX Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Vet inte om jag frågat tidigare i den här tråden, men jag undrar om det går att få tag på några avsnitt/någon säsong/alla säsonger av fångarna på fortet någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Åh, trasdockorna! (:!!! :) :D :wub: Redigerad 21 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Bump. "Men OLD"-tråden var väl egentligen inte meningen att vara någon nostalgitråd, utan mest en tråd för gamla virala internetvideos. Det var iaf så jag förstog det. Så: Wow, det var alltid magiskt när introt till Björnes gick igång. Har ni sett? Kanal ett! Pwn. Haha den hade jag glömt! Ganska värdelös egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 (redigerad) Swat Kats var så oerhört härligt! Sitter och ryser genom hela introt. Haha, Dink kommer jag också ihåg från när jag var väldigt liten. Redigerad 25 november, 2009 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Biker Mice From Mars, var också gryyyyyyymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Hw8YsX73Byc http://www.youtube.com/watch?v=tm7qfzqpKcw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Swat Kats var så oerhört härligt! Sitter och ryser genom hela introt. Haha, Dink kommer jag också ihåg från när jag var väldigt liten. Åååh Swat Kats! Det var så sjukt underhållande som barn! Men jag kommer ihåg att jag ständigt lackade för att de onda aldrig "vann". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=tm7qfzqpKcw Ah, two stupid dogs! Jag minns att jag en gång i tiden hade en signatur och en avatar efter det temat. Någonting att rota fram kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Ah, two stupid dogs! Jag minns att jag en gång i tiden hade en signatur och en avatar efter det temat. Någonting att rota fram kanske? Rota! Rota! Rota! Rotaframdet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Lyssnade igenom en gammal skiva igår när plötligt Hjalle och Heavy dök upp med gamla klassiker från På Rymmen, det är ett program jag saknar . http://www.youtube.com/watch?v=lwDu-WHDIPQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Lyssnade igenom en gammal skiva igår när plötligt Hjalle och Heavy dök upp med gamla klassiker från På Rymmen, det är ett program jag saknar . Haha, jag kollade igenom samma program på YT för några månader sedan och wow vad jag saknar På Rymmen. Det var ren och skär underhållning och det var alltid kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 (redigerad) På rymmen var grymt. Det här liknande programmet de hade för ett par år sedan (med ett X i titlen) floppade väl ganska rejält. Vad hette det? Och... det var väl några personer som blev lite småkända som Hjalle och Heavy där också? Rajraj någonting... Eller så var det det dom sjöng när dom lyckades med någonting / vann. Åh vad jag skulle ge för att få återuppleva min barndom. Så jäkla mycket bra på tv bland annat. Går ju inte att programmen bara börjar igen heller, då det skulle sabba minnena man har. Edit: Ah! Så jävla underbart. Kommer ihåg det här... Så supersmarta och underbara de är, Hjalle och Heavy... Relativt tidigt i videon: http://www.youtube.com/watch?v=GKnD2MCWULU Åker till Martin Timell! Hahaha Redigerad 25 november, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 På rymmen var grymt. Det här liknande programmet de hade för ett par år sedan (med ett X i titlen) floppade väl ganska rejält. Vad hette det? Och... det var väl några personer som blev lite småkända som Hjalle och Heavy där också? Rajraj någonting... Eller så var det det dom sjöng när dom lyckades med någonting / vann. Chippen och Rajraj! :D De vann På rymmens efterföljare, "Position X". Har (förvånansvärt) ofta funderat på vad som egentligen hände med dem. "Skinn-Ola, du är ju för fan blind!" Annars så blev ju Tobbe Blom känd genom På rymmen. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 (redigerad) Behöver du hjälp? Ring Poolia! Edit: Det kanske är lite fel att posta reklamfilmer här, men det finns vissa enstaka som verkligen väcker nostalgikänslor även i reklamutbudet. "Snälla Åke" och Iprenmannen är andra exempel Redigerad 26 november, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Vad heter tvprogrammet som för några år sedan gick på fredagar på fredag eller lördagkvällar. Det var något kontor i studion, och så var det lite klipp och lite utmaningar i studion och grejjer. Har för mig att Robert Gustavsson var med på något hörn. Och så var det någon ganska känd tv-profil som var programledare. Jag kommer ihåg någon utmaning där någon snubbe skulle klä på sig så snabbt som möjligt. Mycket möjligt att det är en konstig request som innehåller för lite info för att någon ska kunna komma på vad jag menar. Men anywho. Värt ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Vad heter tvprogrammet som för några år sedan gick på fredagar på fredag eller lördagkvällar. Det var något kontor i studion, och så var det lite klipp och lite utmaningar i studion och grejjer. Har för mig att Robert Gustavsson var med på något hörn. Och så var det någon ganska känd tv-profil som var programledare. Jag kommer ihåg någon utmaning där någon snubbe skulle klä på sig så snabbt som möjligt. Mycket möjligt att det är en konstig request som innehåller för lite info för att någon ska kunna komma på vad jag menar. Men anywho. Värt ett försök. Kan det vara Ingetning är omöjligt som leddes av Gunde Svan? Det enda som spontant dyker upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Kan det vara Ingetning är omöjligt som leddes av Gunde Svan? Det enda som spontant dyker upp Ah fy fan. Det är inte det, men det är ju också en klassiker. Älska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Ah fy fan. Det är inte det, men det är ju också en klassiker. Älska. Är det Upp till bevis du söker månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=J5JVudxcX-Y Det här mina vänner, är äkta nostalgi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts