StellHell Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 He-Man Intro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 He-Man Intro Du blev just ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) He-Man Intro JAG HAR KRAFTEN!! Man får heller inte glömma Transformers! Robots in disguise! Redigerad 26 juni, 2007 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Var det någon som kollade på Thundercats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 JAG HAR KRAFTEN!! JAG HAR STYRKAAN!! Var det väl ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 JAG HAR STYRKAAN!! Var det väl ändå? Nej absolut inte! JAG HAR KRAFTEN! BY THE POWER OF GREYSKULL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) JAG HAR STYRKAAN!! Var det väl ändå? Del 1 http://youtube.com/watch?v=BN3ihK4kpwc Del 2 http://youtube.com/watch?v=zRKmTaC3Bu0 JAG HAR NU KRAFTEEEEN! Redigerad 26 juni, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Hmm, konstigt. Är 98% säker på att han skriker "STYRKAAN!!". Iaf på det He-Man som går på TV nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Hmm, konstigt. Är 98% säker på att han skriker "STYRKAAN!!". Iaf på det He-Man som går på TV nuförtiden. Kolla på youtube länkarna. Han skriker klart och tydligt "KRAFTEN". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Var det någon som kollade på Thundercats? Absolut. Har ett Sword of Omen liggandes här hemma någonstans, och jag minns så väl hur jag övertalade min mamma att sy fast 3 pärlor på en handske så den skulle se ut som ett Claw Shield http://images.epilogue.net/users/daywalker/The_Claw_Shield_Print.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Kolla på youtube länkarna. Han skriker klart och tydligt "KRAFTEN". Jo jag hörde det. Men det var därför jag skrev "nuförtiden". Det där, hoppas jag iaf, att det är gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Kommer även ihåg Swat Kats Introt är ju helskönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Räddningspatrullen Luftens Hjältar Ankliv(Ducktales) Finska Ducktales Haha det där språket asså, Anka Linna! Vauhti mesta hurjin on ankka-linna! Aina täynnä säpinää on ankka-linna! Arvoistus raukee, ja ansat laukee! ankat! ooho! uutta juonta aina sahaa ankat! ooho! Joskus hyvää, joskus pahaa, ankat! ooho! Kunpa vaara väijyy takanasi, muukalainen kannollasi, mitä teet sen kaiken kertoo ankat. ooho! Uutta juonta aina sahaa ankat! ohoo! Joskus hyvää, joskus pahaa, ankat! ooho! Ei sääsket eikä hyttyset vaan ankat, ooho! EDIT: Pat och Mat!. Det här programmet var ju as roligt. Tyvärr har massa tjeckiska ungar förstört dom flesta klippen när dom har lagt till röster. Redigerad 26 juni, 2007 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Luftens Hjältar Hur kunde jag glömma Luftens Hjältar?! Älskade verkligen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Kommer även ihåg Swat Kats Introt är ju helskönt Ja! Fy fan va grymt det var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Ja! Fy fan va grymt det var! Favorit serien som barn. Lätt. Fy fan vad bra det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 GO GO POWER RANGERS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Var det någon som kollade på Thundercats? Absolut.! Helt underbart kung!! Thun, Thun, THUNDERCAATS GOOO eller vad han nu skrek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Iznogoud Super Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Det mesta är ju redan nämnt. Ghostbusters Joel Bitar Rederiet - Håller än idag Tre Kronor Klassikern, Hans Westberg rånar posten En himla många program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts