KvaddadPadda Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Anyway, minns programmet där det typ handlade om en brud, och så hade hon en kompis som var uggla eller något och satt på ett bo på taket av ett hus. De spelades av människor i kassa dräkter. Gräv fram det, någon. Känner igen det. Kommer ihåg att Birgitta Andersson var med, och efter lite snabb wikipedning: Från A till Ö hette det visst. Om vi tänker på samma... Redigerad 25 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Pappas flicka kommer jag inte håg mer ifrån än att han håller på att lära henne cykla i vinjetten, eller blandar jag ihop det? Japp det är den. Kom på programmet Sjukan, det var faktiskt riktigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Jag passar på att ställa en fråga här; när jag var yngre så såg jag ett program som var ganska avskalat, det bestod utav enbart en väldigt bisarr kvinna med stirrande ögon och vidrig brytning som betedde sig som ett jävla psykfall. Jag var helt förskräckt men var oförmögen att byta kanal och jag har aldrig. Glömt. Henne. Sedan. Dess. Ibland brast hon ut i ett gällt skrik, och jag gjorde detsamma för jag var så borta i programmet. Säkert är det någon annan som vet vad den här hiskeliga showen hette, jag har för mig att jag också har det någonstans i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Jag passar på att ställa en fråga här; när jag var yngre så såg jag ett program som var ganska avskalat, det bestod utav enbart en väldigt bisarr kvinna med stirrande ögon och vidrig brytning som betedde sig som ett jävla psykfall. Jag var helt förskräckt men var oförmögen att byta kanal och jag har aldrig. Glömt. Henne. Sedan. Dess. Ibland brast hon ut i ett gällt skrik, och jag gjorde detsamma för jag var så borta i programmet. Säkert är det någon annan som vet vad den här hiskeliga showen hette, jag har för mig att jag också har det någonstans i skallen. Ika i rutan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Har bara en sak att tillägga: Täppas Redigerad 25 juni, 2007 av den0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Ika i rutan? Dra på trisser! Där är hon ju! Plötsligt faller alla bitar på plats. Jag har alltid undrat vad Ika i rutan som alla har pratat om är för något, nu förstår jag alltihop. Haha, jag måste se om jag hittar segmentet om KONGÄNN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Har bara en sak att tillägga: Teppas Känner igen namnet. Vad handlade programmet om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Mitt favoritprogram när jag var liten var Disneydags. Sändes på lördagar 18.00. Gick alltid och bastade vid 17:30, och gjorde mig iordning för veckans höjdpunkt. Det var massor av program, DuckTales, Nalle Puh, en gammal Kalle Anka-film från 40-50-tal. Har det inspelat på ett antal VHS-kasetter, nästan så att man får lust att dra ner persiennerna och börja streckkolla. Vet inte om jag anser att tv var bättre förr... har ju ingen aning om vad jag skulle tycka om dagens barnprogram som 4-åring. Jag minns det där programmet. Väldigt underhållande. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Vad hette programmet som gick ut på att personer skulle övervinna sina fobier eller rädslor för en summa pengar? Programledaren brukade åka runt i en gul bil och plocka upp personerna som skulle delta. Kollade en del på det när jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Sedan fanns ju programmet som hette "Brumm" som gick på Bolibompa. Det var en bil som löste brott ungefär, någon som kan hitta något klipp? Det är nostalgi det Och så får vi inte glömma BRÖDERNA FLUFF Flintkalle Redigerad 25 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Har bara en sak att tillägga: Täppas Åhh "Åsså skaru få hälsa på Pirre Piraya. Pirr-pirr-pirr!" ----------------- Äntligen Måndag Äntligen måndag - Trailer Äntligen Måndag - Snutarna åker hiss Äntligen Måndag - Fil ----------------- Tårtan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Fanns en grupp på YouTube som hade massvis med gamla klipp ur svensk TV, framförallt från den tecknade "The Legend of Zelda". Men tyvärr blev gruppens videon borttagna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Känner igen det. Kommer ihåg att Birgitta Andersson var med, och efter lite snabb wikipedning: Från A till Ö hette det visst. Om vi tänker på samma... Dra mig baklänges, det är det. Pico: Ika I Rutan var ju kul. Mysteriet på Greveholm, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Mysteriet på Greveholm, någon? Vi har dem på VHS här hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Mysteriet på Greveholm, någon? Är nog den bästa julkalendern jag sett. Salve är bästa sommarlovsprogrammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 RÄDDA JOPPE - DÖD ELLER LEVANDE! ..var i och för sig inte född när det hade "premiär", men minns att jag såg det när jag var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Någon som har den där klassiska "introt" till vädret, där en sol sover på ett moln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Allt jag säger är.. Darkwing Duck. http://www.youtube.com/watch?v=NGhzMjEirJ8 ÅHH! EDIT FFS! http://www.youtube.com/watch?v=qI0FbYe3lRE...ted&search= TMNT. <3 Redigerad 26 juni, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Vi har dem på VHS här hemma. Well so do I Blev alltid skiträdd när greven (skelettet) var med Edit: Och eftersom någon annan snackade om tecknat så måste jag bara nämna Freakazoid. Super teen extrodinare! Freakazoid! Freakazoid! Runs around in underwear! Freakazoid! Freakazoid! Rescues Washington DC! Freakazoid! Freakazoid! Unless something's better on tv Freakazoid! Freakazoid! His brain is overloading, it has a chocolate coating. Textbook case for Sigmund Frued! Freakazoid! Freakazoid! Check out Dexter Douglass, nerd computer ace. When surfing on the Internet and was zapped to cyberspace He turned into the Freakazoid, the strongest super freak He drives the villains crazy, cause he's a lunatic! His home base is the Freakalair! Freakazoid! Freakaci! Floyd, the Barber, cuts his hair! Freakazoid! Chimpanzee! Rides around in the Freakmobile! Freakazoid! Freakazoo! Hope to make a movie deal! Freakame! Freakayou! He's here to save the nation, so stay tuned to this station. If not, we'd be unemployed! Freakazoid! Freakazoid! Freakazoid!!!! Redigerad 26 juni, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Biker Mice <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts