svamp i skogen Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 det finns ett till gta spel i serien,gta 1 och 2 till gameboy color. jag kan (pinsamt nog) inte länka till youtube filmen men det borde ändå finnas en till kattegori Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 det finns ett till gta spel i serien,gta 1 och 2 till gameboy color. jag kan (pinsamt nog) inte länka till youtube filmen men det borde ändå finnas en till kattegori Hur menar du? Här på forumet...? GTA och GTA 2 finns ju under "Övriga/Äldre GTA-spel", om det är det du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Vad snackar du om? Är det GTA:Advance du menar, till GBA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 25 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 nej, jag skrev ju att det fanns 1:an och 2:an till gameboy color, finns en film om det på youtube men jag kan som sagt inte länka. INTE GBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 nej, jag skrev ju att det fanns 1:an och 2:an till gameboy color, finns en film om det på youtube men jag kan som sagt inte länka. INTE GBA Vill du länka så trycker du på http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1/folder_editor_images/rte-link-button.png ovanför där du skriver inläggen, kopiera bara in sidans url-länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Gor det har nar du anda ar igang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 25 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Visit My Website ok jag länkade till filmen men det där visit my website var ju det första alt. bara klickade på det fattade inte vad det menades med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Visit My Website ok jag länkade till filmen men det där visit my website var ju det första alt. bara klickade på det fattade inte vad det menades med. Kollade filmen nyss, men förstår fortfarande inte vad du menar Btw. så ska du, om du nu inte gjort det redan, läsa vad som står ovanför rutan där du skriver in länkarna då du länkar till nåt... Då skulle inte det där Visit My Website ha varit där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 25 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 det jag menar e att det finns gta:lcs gta 3 gta 2 osv på dom gamla spelen,men inte gta till gbc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 det jag menar e att det finns gta:lcs gta 3 gta 2 osv på dom gamla spelen,men inte gta till gbc Det finns inte "ett till gta spel" som du nämner i trådtiteln utan ett gtaspel som inte många vet om. Alltså GTA-spel till gameboy color. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Blääh, det där såg vidrigt ut. Rippa PS1-skivorna av GTA1 och GTA2 till PSP istället om du nu vill ha bärbar retro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 26 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 den e vidrig men den e bra gjord för att vara till gbc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Jag som tyckte att gta 1 var fult till pc, men det här tar fan priset. Jag orkad titta i typ 1 minut innan jag fick ont i huvedet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Jag som tyckte att gta 1 var fult till pc, men det här tar fan priset. Jag orkad titta i typ 1 minut innan jag fick ont i huvedet Tycker det var rätt gulligt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts