RasmusN Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Hej Hej, Det har hänt mig en gång att en prostituerad hoppade in i min bil så jag körde till en avlägsen plats. Det började gunga. Men nu fattar jag inte längre hur man får dem att hoppa in. Om man har motorhuven mot tjejerna så säger dem Do you want a good time honey eller ngt i den stilen. HJÄLP MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Hej Hej, Det har hänt mig en gång att en prostituerad hoppade in i min bil så jag körde till en avlägsen plats. Det började gunga. Men nu fattar jag inte längre hur man får dem att hoppa in. Om man har motorhuven mot tjejerna så säger dem Do you want a good time honey eller ngt i den stilen. HJÄLP MIG!Kör du på PC? så tryck på Y Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 24 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Kör du på PC? så tryck på Y Jag ska testa detta nästa gång jag ska spela. Du ska ha ett väldigt stort tack för din snälla hjälp. Du är en snäll person du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts