SilentViper Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag har ett problem jag ska gå runt en bil och han som ger mig en instrucktionoch jag gör det han säger att jag ska göra nån sak front of the car och back of the car och sen sides och jag går fram back sidorna. och jag testar med att gå runt ochså. Men jag får bara fail och jag har försökt 20-50gånger utan det funkar så ni som har kört detta kan ni hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Jag har ett problem jag ska gå runt en bil och han som ger mig en instrucktionoch jag gör det han säger att jag ska göra nån sak front of the car och back of the car och sen sides och jag går fram back sidorna. och jag testar med att gå runt ochså. Men jag får bara fail och jag har försökt 20-50gånger utan det funkar så ni som har kört detta kan ni hjälpa mig. Sikta in, gå runt bilen och skjut utan att tappa autoaimet på bilen Om de är de uppdraget du menar Redigerad 2 juli, 2007 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts