Mark Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 God dag. Jag köpte nyligen Sid Meier's Pirates! genom Steam, men när jag ska starta det så dyker det upp "Förbereder start av Sid Meier's Pirates"...och det är allt, ingenting händer, spelet startar inte, inget felmeddelande. Vad kan felet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Har du testat att låta datorn stå så i ungefär 10 minuter? För ibland i vissa spel så tar den absolut första starten lång tid. Har iofs aldrig haft sådana problem med Pirates! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Har du testat att låta datorn stå så i ungefär 10 minuter? För ibland i vissa spel så tar den absolut första starten lång tid. Har iofs aldrig haft sådana problem med Pirates! ... Låter lite fånigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Låter lite fånigt Sånt är livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Har du testat att låta datorn stå så i ungefär 10 minuter? För ibland i vissa spel så tar den absolut första starten lång tid. Har iofs aldrig haft sådana problem med Pirates! ... Har aldrig hänt för mig och jag kan säga att min dator inte är den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Steam brukar väl inte starta spelen bara sådär efter att man instalerat? Dom ska ju uppdateras och sånt först, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Starta om steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Nu funkar det, ingen aning om vad som var felet dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts