.ZixX Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Koll här på 6.06 Ett barn med ryggsäck?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Ganska dålig vinkel för att se, men visst, det ser faktiskt ut som ett barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Koll här på 6.06 Ett barn med ryggsäck?? Man ser ju inte riktigt om det är ett barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 24 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Man ser ju inte riktigt om det är ett barn men han säger det och tycker värkligen att det ser ut som det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Det här har varit uppe förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Det här har varit uppe förr. Ingen skadas av att det läggs upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Ingen skadas av att det läggs upp igen. JO --- Lånar tråden: Kommer det finnas tonåringar i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Jag skulle hellre vilja se ungdomar i GTA IV än små barn. Men visst det ser ut som ett barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Jag skulle hellre vilja se ungdomar i GTA IV än små barn. Men visst det ser ut som ett barn. joo! faktiskt så hellre ungdomar.. typ som sitter i gränder och dricker eller typ smygröker.. eller såna som typ busar som kastar ägg och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Hoppas de lägger in tonårs emos (ta inte illa upp kicken). Ni vet nog vad jag skulle göra med dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 "Jag gör som snubben i GTA, plockar fram en chainsaw å dödar små emobarn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 "Jag gör som snubben i GTA, plockar fram en chainsaw å dödar små emobarn" Lets kill.... one hundred billion emos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) *borta* Redigerad 25 juni, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 JO --- Lånar tråden: Kommer det finnas tonåringar i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Hoppas de lägger in tonårs emos (ta inte illa upp kicken). Ni vet nog vad jag skulle göra med dem Nääh, du ska väl inte dräpa deras redan döda själ? --- Ontopic: SOm jag sagt förut, tror ej barn kommer vara med, kanske unga (18+), men inte lägre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Nääh, du ska väl inte dräpa deras redan döda själ? --- Ontopic: SOm jag sagt förut, tror ej barn kommer vara med, kanske unga (18+), men inte lägre. Men man ser ju helt klart att det är ett baaarn!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Men man ser ju helt klart att det är ett baaarn!!!! Nej, man ser inte HELT KLART. Man ser ganska tydligt då, men inget är bekräftat och om dom skulle ha med barn skulle det vara odödliga. Fattar inte hur mycket skit R* skulle få om man kunde döda barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 27 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Nej, man ser inte HELT KLART. Man ser ganska tydligt då, men inget är bekräftat och om dom skulle ha med barn skulle det vara odödliga. Fattar inte hur mycket skit R* skulle få om man kunde döda barn. Varför skulle dom bekräfta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Varför skulle dom bekräfta det? Nja, kanske inte bekräfta då, men något liknande bör dom göra om barn som kan bli dödade skulle vara med imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Om R* lyckas få in barn på ett smidigt sett, shure, då kan det vara möjligt att barn kommer med. Don't get yer hopes up, bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts