Desmar Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Men lol. Spelet laddar ju inte hela kartan när man startar det, utan bara den delen man sparade senast, sen så målas kartan upp eftersom man utforskar den. -____- Ärligt talat så tror jag att det med 10min laddningstid är Skitsnack.. Men även om det var så, Så skulle jag köpa det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Don't belive that shit. Dock synd om detta är sanning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Jag tror att han överdrev lite... och laddningstider är det sista spelutvecklare brukar jobba med. Så ni kan vara lugna för laddningstiderna kommer inte att vara i 10 minuter. Edit: stavfel Redigerad 1 juli, 2007 av Zingo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaaR Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Låter lite overkligt. Räknade lite på det och om vi säger att den laddar i ca 8x från en DVDskiva så kommer den hinna 10GB på den tiden och dom kan klara 16x. Så mycket lär dom ju inte få in på en DVDskiva Möjligtvis en HDDVD eller bluray skiva, men från dem kan man tydligen läsa snabbare från också. Sen så lär det inte bli så lång tid för mig som kör på dator och har en snabb disk som jag kan ha det på Redigerad 14 juli, 2007 av XaaR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Möjligtvis en HDDVD eller bluray skiva, men från dem kan man tydligen läsa snabbare från också. Nopes. Det går faktiskt långsammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Jag gillade den där "Greetings from Vice City" skärmen som kom upp mellan öarna i VC. Dålde laddningen samtidigt som man fick något snyggt att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts