Cortez Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Det kommer uppenbarligen inte finnas några laddningstider när man väl är inne i spelet, men laddningstiden man får när man startar upp spelet kan vara så lång som 10 minuter. Det avslöjas också att det kommer komma 3 trailers sammanlagt innan spelet kommer ut, och eftersom den andra redan är på väg, så kommer vi inte se något på ett tag efter den. Källa De bekräftar även att det finns båtar i spelet, alltid trevligt. Men det skulle vara konstigt om det inte fanns med då det funnits i alla 3D GTA-spel hittills. Och så pratar de om andra saker... De kommer säkert optimera spelet sen så det tar mindre tid än 10 minuter att ladda... jag skulle kunna vänta 1 timma om jag fick spela sen. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Låter helt bisarrt IMO, men förmodligen kan kanske hårddiskmöjligheterna i båda konsolerna komma att användas för att förbättra laddningstiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag skulle kunna vänta hur länge som helst i början om det inte fanns några laddningstider i själva spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Låter länge, men hellre det än massa laddningstider mellan de olika stadsdelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Då kan man ju inte bara spela en lite stund för att det tar så lång tid att komma igång. Men är 99% säker på att det inge kommer ta så lång tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) 10 minuter? Later overkligt... 10 minuter i borjan, eller 10 sekunder vid varje stadsdel? Redigerad 24 juni, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Hellre sitta och vänta i 10 minuter än att vänta varje gång man går in i ett hus eller varje gång man åker till en annan ö. Det är väl bara ställa in sig på att göra något annat de 10 minutrarna innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Kan ju iofs handa en del saker pa tio minuter om du har hund, syskon, oteknika foraldrar eller aska hemma... men man kan ju lasa manualen under tiden, eller varfor inte en bok?! :w00t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag skulle säga att den här tråden en gång för alla definierar den här hemsidans kvalitet R.I.P. Gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag skulle säga att den här tråden en gång för alla definierar den här hemsidans kvalitet R.I.P. Gtasajten Va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Ne jag tycker inte det låter troligt... Men ja det e ju värt att vänta i 10 minuter om det aldrig laddar sen igen. Kommmer kännas som att starta sin gammla comendore 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Låter otroligt länge, men nog väntar man hellre tio minuter i början än 5-10 sek. mellan varje ö, byggnad osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Hellre sitta och vänta i 10 minuter än att vänta varje gång man går in i ett hus eller varje gång man åker till en annan ö. Det är väl bara ställa in sig på att göra något annat de 10 minutrarna innan. Så tycker jag också. Sätt på spelet och sen gå på toa ellet nåt Och sen när det är klart så kommer det vara jätte skönt när man går in i hus utan att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 vad iriterande om det krashar och du ska starta det igen >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 10 minuter är löjligt. I Test Drive Unlimited är det knappt några laddningstider alls och spelet startar bums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 vad iriterande om det krashar och du ska starta det igen >< Precis. Jag skulle verkligen inte vilja sitta och vänta i 10 minuter varje gång jag vill spela GTA. Har ingen lust att tänka på om jag ska gå på ta någonting att äta, gå på toa eller åka till Stockholm och tillbaka innan jag kan få spela spelet jag vill spela. Då tycker jag att dom där ynka sekunderna mellan varje stadsdel (som man inte åker igenom alls ofta) skulle vara väldigt mycket mer bekvämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Men herregud vad det gnälls. Det är samma sak som att ni skulle vänta 10 minuter extra idag om ni spelar något annat GTA. Om ni har bestämmt att ni ska spela GTA om en stund, bara sitta lite till vid datorn så sätter ni på det direkt och sen sitter vid datorn igen och sen efter 9 min går ni till spelet. Bortskämda idioter är vad ni e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Men herregud vad det gnälls. Det är samma sak som att ni skulle vänta 10 minuter extra idag om ni spelar något annat GTA. Om ni har bestämmt att ni ska spela GTA om en stund, bara sitta lite till vid datorn så sätter ni på det direkt och sen sitter vid datorn igen och sen efter 9 min går ni till spelet. Bortskämda idioter är vad ni e. Det är ju du själv som gnäller, för att alla inte har samma åsikt som dig. Du skulle behöva lite självdistans, då kanske du skulle fatta vem som är den riktiga idioten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Det är ju du själv som gnäller, för att alla inte har samma åsikt som dig. Du skulle behöva lite självdistans, då kanske du skulle fatta vem som är den riktiga idioten. Jag gnäller på att folk ska vara så negativa till det. "Böhö måste vänta 10 minuter, då kan man inte spela snabbt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Jag gnäller på att folk ska vara så negativa till det. "Böhö måste vänta 10 minuter, då kan man inte spela snabbt" Haha 10 min är ingenting! Man har ju tid för att göra annat då, t.ex. göra massa makor till spelandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts