SilentViper Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Vilka ska köpa det?. Jag ska skaffa det till PC iaf. Ni som har kört PS2 versionen är det bra?. Vad kan man göra? vad finns det för fuktioner? vad finns det för bilar plan båtar?. Är det något som är ändrat från PS2 versionen?. Källa Driver 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 RÅTT Ska nog skaffa det till PC! Synd att det har så dålig story bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Får nog också fixa detta ! När kommer det ut? Redan ute tydligen. Får väl gå och köhöhöhöpa det. Redigerad 10 augusti, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Har kört det på PS2. Det är helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Driver 4 finns redan till PC tycker ej storyn var så dåligt. Nu när man är i 2006 kan man ej gå tillbaksa till 70talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Driver 4 finns redan till PC tycker ej storyn var så dåligt. Nu när man är i 2006 kan man ej gå tillbaksa till 70talet? Du kan växla i tiden först när du klarat genom storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Helt okej spel... någon som vet varför allla ljud ekar och jag ser spelet med svarta rektanglar under och över som på bio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) Helt okej spel... någon som vet varför allla ljud ekar och jag ser spelet med svarta rektanglar under och över som på bio? Kanske dit grafik kort?. Kolla här ochse vad din dator stödjer från spelet. SRL Glöm det spelet fanns ej med. Btw. Bara ja som tycker att TK ser fuckad ut i 2006? Redigerad 12 augusti, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Tror verkligen inte att det har något att göra med grafik eller ljudkortet . If ya know what I mean... :erv:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Kanske dit grafik kort?. Kolla här ochse vad din dator stödjer från spelet. SRL Glöm det spelet fanns ej med. Btw. Bara ja som tycker att TK ser fuckad ut i 2006? Men han har ju suttigt I fängelse I typ trettio år. För övrigt så imponerar inte TK alls på mig. ''The Kid''. Hör bara namnet. Tacka vet jag Harry Tanner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts