MrNoLimit Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Skulle ladda min save idag efter ett tags uppehåll från spelet men till min stora fasa upptäckte jag att den var borta. Alla andra saves också. Vad kan ha hänt med dem??? Finns det några mappar jag kan leta i? I värsta fall kanske någon kan ge mig en save där alla de "vanliga" uppdragen är avklarade (utan fusk)? Hade varit jättesnällt! Redigerad 23 juni, 2007 av MrNoLimit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Saven ligger normalt i mina dokument>san andreas mappen där. kan du ha tagit bort dom därifrån på något vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoLimit Skrivet 24 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Saven ligger normalt i mina dokument>san andreas mappen där. kan du ha tagit bort dom därifrån på något vis? Ja, någon måste ju ha tagit bort dem, vilket känns väldigt konstigt eftersom inte spelet är avinstallerat eller så... Men är det någon som har en save där alla uppdrag är klarade. Hade nog klarat ungefär 60-70% av själva spelet. Det hade varit guld för jag orkar ju inte spela om allting igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Ja, någon måste ju ha tagit bort dem, vilket känns väldigt konstigt eftersom inte spelet är avinstallerat eller så... Men är det någon som har en save där alla uppdrag är klarade. Hade nog klarat ungefär 60-70% av själva spelet. Det hade varit guld för jag orkar ju inte spela om allting igen! Du har inte flyttat själva mappen någonstans? Prova att söka igenom datorn Start>Sök>GTA San Andreas User Files. Om du inte redan har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoLimit Skrivet 24 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Du har inte flyttat själva mappen någonstans? Prova att söka igenom datorn Start>Sök>GTA San Andreas User Files. Om du inte redan har gjort det. njaa, själva mappen ligger ju kvar som vanligt. Bara det att den är tom! Men jag skall söka igenom datorn lite ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 njaa, själva mappen ligger ju kvar som vanligt. Bara det att den är tom! Men jag skall söka igenom datorn lite ändå... Men direkt du börjar spela så skapar spelet en ny mapp om det inte finns en har en save med 98 ärliga % allt finns där utom tagsen, hästskorna osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoLimit Skrivet 24 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Men direkt du börjar spela så skapar spelet en ny mapp om det inte finns en har en save med 98 ärliga % allt finns där utom tagsen, hästskorna osv okej, du har ingen tidigare save?? innan du kom så långt dvs... hittar typ bara 100% saves på nätet! http://www.gtainside.com/download.php?do=c...t=&id=10233 Är detta vad jag letar efter?? Inte så jättehajj på tyska alltså Vad innebär "GROOVE 4 LIVE Mod"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Har två till save. En har säkert runt 50-60 % Och den andra har väl 80-90% OBS! OBS! Jag kan missta mig med procenten. Kollar nu..... Edit: Har kollat nu, det var inte som jag trodde. En var på 84 %, alla uppdrag klarade, sparade innan jag skulle ta över alla hoods En avr 90%, troligen en kompis fil, alla uppdrag klarade, vet inge mer Redigerad 24 juni, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) okej, du har ingen tidigare save?? innan du kom så långt dvs... hittar typ bara 100% saves på nätet! http://www.gtainside.com/download.php?do=c...t=&id=10233 Är detta vad jag letar efter?? Inte så jättehajj på tyska alltså Vad innebär "GROOVE 4 LIVE Mod"?? Har en save när man håller på med catalinas (stavning) uppdrag. Ere nått du söker efter? Jag har dock fuskat lite. Har gaanska mycket pengar. Redigerad 24 juni, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 okej, du har ingen tidigare save?? innan du kom så långt dvs... hittar typ bara 100% saves på nätet! http://www.gtainside.com/download.php?do=c...t=&id=10233 Är detta vad jag letar efter?? Inte så jättehajj på tyska alltså Vad innebär "GROOVE 4 LIVE Mod"?? Nja, det verkar som att den där bara funkar till "GROOVE 4 LIFE"-modden. (Som jag för övrigt inte har en aning om vad det är för nåt) Jag tror jag har en save som är vid flygskolan ungefär. Säg till om du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoLimit Skrivet 24 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Har två till save. En har säkert runt 50-60 % Och den andra har väl 80-90% OBS! OBS! Jag kan missta mig med procenten. Kollar nu..... Edit: Har kollat nu, det var inte som jag trodde. En var på 84 %, alla uppdrag klarade, sparade innan jag skulle ta över alla hoods En avr 90%, troligen en kompis fil, alla uppdrag klarade, vet inge mer Skulle du kunna slänga upp den 84%aren??? Det hade varit huuur najs som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Det kan jag http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ht10zbqnwyol.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoLimit Skrivet 25 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Det kan jag http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ht10zbqnwyol.rar tack så mycket! skall prova den! den var utan fusk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 tack så mycket! skall prova den! den var utan fusk eller? Japp, alla mina filer är utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts