Jump to content

HJÄLP!

Share

Recommended Posts

jag laddade ner gta san andreas och det var bra en enda fil så jag mountade den i daemon tools och sen när jag skulle strta så stog de bara:Wrong disc insertet please insert the CD/DVD.

jag har laddat ner crack och lagt den i rätt mapp och allt men det funkar inte vet någon vad man ska göra??? HJÄLP mig FORT!!!!!!!!!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får inte prata om såna här saker på detta forum. :)

men hjälp mig bara man får egentligen inte modda heller tror jag vet inte gissar bara.

men hjälp mig bara komigen HJÄLP mig.

Men en till fråga finns det någon deathmatch tilll gta sa som man kan ladda ner????? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men hjälp mig bara man får egentligen inte modda heller tror jag vet inte gissar bara.

men hjälp mig bara komigen HJÄLP mig.

Men en till fråga finns det någon deathmatch tilll gta sa som man kan ladda ner?? :)

Men nej. Tyvärr, det är den allra första regeln som finns på det här forumet så om någon hjälper dig med det så riskerar den personen att få en varning.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=boardrules

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Men nej. Tyvärr, det är den allra första regeln som finns på det här forumet så om någon hjälper dig med det så riskerar den personen att få en varning.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=boardrules

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

jag har inte laddat ner jag sa det bara för att spela cool men egentligen så vågar jag inte ladda ner jag skulle tamejtusan inte bryta lagen :) gatdemit

okay men jag har köpt sen laggt in i datan i en fil sen installerat men varfrö blir det så.

OCH KAN NÅGON KOLLA PÅ VICE CITY FORUMET OCH HJJÄLPA mig MED VC MP JAG MÅSTE VETA DET INATT OM NÅGON VET.

Redigerad av teoman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har inte laddat ner jag sa det bara för att spela cool men egentligen så vågar jag inte ladda ner jag skulle tamejtusan inte bryta lagen :) gatdemit

okay men jag har köpt sen laggt in i datan i en fil sen installerat men varfrö blir det så.

OCH KAN NÅGON KOLLA PÅ VICE CITY FORUMET OCH HJJÄLPA mig MED VC MP JAG MÅSTE VETA DET INATT OM NÅGON VET.

Det där tror jag självklart inte ett dugg på, men låt gå.

Vad är skivan i för filformat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
jag har inte laddat ner jag sa det bara för att spela cool men egentligen så vågar jag inte ladda ner jag skulle tamejtusan inte bryta lagen ;) gatdemit

Det där ska man tro på. Skäms på er som hjälper han.

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor