Frusciante Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Gillar Sleep Now in the Fire och The Scientist som båda tidigare postats. The White Stripes - Fell In Love With A Girl The White Stripes - The Hardest Button to Button Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Den här är så sanslöst cool att den bara måste komma in på topp-5 musikvideos på min lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Lady Gaga ft. Beyonce - Telephone Daeumn! Stört bra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Gamla versionen av låten är bättre, men nya videon är underbar, så tacka gudarna att det fanns någon som gjorde denna underbara kombination! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 (redigerad) Solot där Slash kommer upp ur havet är nog det mäktigaste jag någonsin sett i en musikvideo...Min absoluta favorit musikvideo! Redigerad 15 mars, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Jag vet inte om det är den bästa någonsin, men N.A.S.As (feat. typ Tom Waits och Kool Keith) Spacious Thoughts har en riktigt tidsenlig och grymt bra stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Jag kommer ihåg den här från PSP-demodiscen, jag lyssnade/såg på den videon hur många gånger som helst. Och den är jäkligt bra! Att döma av kommentarerna är jag inte ensam om att koppla videon tillsammans med PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 http://www.youtube.c...h?v=oavMtUWDBTM Helt klart favoriten! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 OK Go och The White Stripes gör de bästa. Blur - Song 2 älskar jag också, nostalgi. Sigur Rós - Glósóli. Serj Tankian - Praise the Lord and Pass the Ammunition (tror jag låten heter). RATM - Sleep Now in the Fire och Guerilla Radio, och Testify. Kom Igen Lena har en skön video också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Moby brukar nästan alltid ha bra musikvideos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Sabotage med Beastie Boys är en enkel top 10 för mig, härligt ostig! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2011 Kanske postad, kewl ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 (redigerad) Beastie Boys har släppt ett nytt album som heter Hot Sauce Committee Part Two, en hel del tunga låtar, men den här "musikvideon"/promon är helt ur denna värld. Går knappt att räkna alla bra skådespelare som medverkar. Kolla bara. Redigerad 18 augusti, 2011 av mr_tobbe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 En video man blir ledsen av: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts