kicken Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Mindless Self Indulgence - Shut Me Up Första minuten är bara så jävla skön, hela låten är skön Du har blivit en enastående MSI-fantast den senaste månaden Själv tycker jag hela You'll Rebel To Anything-albumet är fantastiskt och ett måste i skivsamlingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Du har blivit en enastående MSI-fantast den senaste månaden Själv tycker jag hela You'll Rebel To Anything-albumet är fantastiskt och ett måste i skivsamlingen! Nah, har alltid (något år,) haft dom som en "favoritgrupp", just nu jag börjar orka dela med mig till dom som inte känner till deras existens. You'll Rebel To Anything är porr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Rage Against the Machine - Sleep now in the fire Älskar bakgrunshistorien till videon. Michael Moore är helt underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Gammal beasty boys låt Beastie Boys- Intergalatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) Eminem- When I'm Gone http://youtube.com/watch?v=qweP8ZroOZk Texten är helt fucking underbar och sjukt bra skriven.. videon är lixom perfekt gjort för den visar typ allt han säger.. inte sett eller lyssnat noga? då rekomenderar ja det starkt! känner hard core death metal rockare som diggar denna skarpt Som du säger videon visar liksom texten i låten, väldigt bra video och så klart en vääääldigt bra låt (: Redigerad 24 november, 2007 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Som du säger videon visar liksom texten i låten, väldigt bra video och så klart en vääääldigt bra låt (: Äsch, det enda fyndiga är att han nämner Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Mindless Self Indulgence - Shut Me Up Första minuten är bara så jävla skön, hela låten är skön Åhhhh, Den videon är sååååå kärlek <3 MSI är kärlek Speciellt just den videon dock är jag såååå kär i just nu... För att vara lite ontopic så... Kid Rock - So Hot Kanske inte världens bästa låt men videon är skön iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Sköööön. Bögigt, njäeh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 (redigerad) Sköööön. Bögigt, njäeh. Den fick mig att tänka på Lillasyster - Umbrella ´s musikvideo som är helt underbar! Mörkret, bilarna, regnet, Max utan tröja! <33 Redigerad 26 november, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Radiohead - Paranoid Android Hehe, denna körde dem jävligt mycket på musikkanaler och musikprogram när låten var inne sommaren 1997. Om det är min favorit-musikvideo? Njä, men har alltid kommit ihåg den sen första gången man såg den. Om någon har listat ut vad meningen med videon är så berätta gärna! Skön låt förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Modern Talking 100 years Älskar denna video. Åttiotalet rakt igenom. När det gäller deras musik är detta inte min favorit, men när det gäller videos älskar jag denna. Självklart inget fel på den musikmässigt heller. Det är satan själv att de splittrades. Älskar åttiotalets musik, både när det gäller pop och rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Kings of Leon - Four Kicks Skön låt, trevlig video! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Coldplay - The Scientist fast Rick Astley - Never Gonna Give You Up är ju en fin klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) The Devil Wants Down To gregoria är den bästa musik video låten xD Redigerad 10 januari, 2008 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 The Devil Wants Down To gregoria är den bästa musik video låten xD xD xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Paramore - Misery Business Kewl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Jason Mraz - I'm Yours Det där är inte den rätta videon, men jag gillar den versionen bättre. Låten är så skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Mindless Self Indulgence - Shut Me Up Första minuten är bara så jävla skön, hela låten är skön Lyssnar alltid på MSI när jag motionerar hårt. Aldrig annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 (redigerad) Andrew W.K. - We Want Fun http://youtube.com/watch?v=ajFycGg4Mz8 Videon är verkligen svinskön, jag hade inte sett den tidigare. Riktigt härlig för en Jackass-junkie som jag! Se den. Edit: Låten känns så jädrans glad också, jag börjar gilla den. Redigerad 19 januari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Lyssnar alltid på MSI när jag motionerar hårt. Aldrig annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts