Xemtoth Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Inte vara sådär. Det du lade ut för P-C var väldigt genomgående och skvatt vansinnigt, men jag har en undran; varför sitter det ett gethuvud på en pinne i videon? Edit: kicken; det får han väl räkna med, det är ju trots allt ett diskussionsforum vi befinner oss på. Getter är Satans djur så att säga, men i gaahls fall säger han att det är fåren som följer guds vilja, och getterna som har den egna viljan och blir bestraffad för dem har sin egna vilja, alltså sitter deras huvven på pinnar i videon, det där han sade förstog jag inte riktigt själv men, sen så har jag aldrig sagt att Gaahl är en bra människa, han är bra sångare, har grym image, spelar i ett bra band, men han är sjuk i huvudet. edit: Kan tillägga att dem alltid har en massa gethuvuden på scenen, dem flesta black metal banden har det, endel slänger till och med ut dem till publiken Redigerad 1 juli, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Här kommer några både bra och roliga videos: Girls girls girls (blev flaggad av någon idiot) (Varning för heta sexbomber och wannabe bad boys) Hell on high heels (Tecknad lösporr?) Och så har vi ju alla tiders "lolligaste" video: The Bloodhound Gang- The bad touch Nej, jag hade fel, den här videon är 100 gånger "lolligare": Beastie Boys- Body movin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Nästan avatarmaterial ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 November Rain. Slashs solo i öknen. Mymy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Nästan avatarmaterial ffs! Ser ut som en blandning av Pierce Brosnan som Robinson Crusoe och Charles Manson! Vem är det? Redigerad 1 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Ser ut som en blandning av Pierce Brosnan som Robinson Crusoe och Charles Manson! Vem är det? Gaahl. Förbannat ful bild på honom dock edit: bättre bild på honom tycker jag: Redigerad 1 juli, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Är inte mycket för black metal men Gorgoroth har man ju hör talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) A-Ha - Take On Me. Själva låten är väl inte min stil (ändå helt okej), men videon... yay! Håller med, den videon är extremt bra och välgjord! Getter, blod, gummispikar och brinnande kors. Idiotfaunan är komplett. Gaahl = emo-Jesus. Fniss.. Redigerad 1 juli, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Red Jumpsuit Apparatus - Face Down Älskar låten, älskar videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 (redigerad) The Buggles - Video Killed The Radio Star - MTV's första Redigerad 3 juli, 2007 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Kan inte påstå att jag håller mig up to date med musikvideos, men jag älskar Mr. Oizo: Flat Beat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Red Hot Chili Peppers - Californication Älskade videon när jag var mindre, spelades flitigt på MTV då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Red Hot Chili Peppers - Californication Älskade videon när jag var mindre, spelades flitigt på MTV då. Jag drömde alltid om att få spela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 The Presidents Of The USA - Peaches Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Linkin Park - What I've Done http://www.youtube.com/watch?v=8sgycukafqQ Äcklig, rörande, förjävlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Linkin Park - What I've Done http://www.youtube.com/watch?v=8sgycukafqQ Äcklig, rörande, förjävlig Oj! Den fick en att tänka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 J-Shin - Baby Mama Drama Pet Shop Boys - Being Boring Nelly - Tip Drill Pet Shop Boys - Domino Dancing Jadakiss - Mama Said Knock you Out Pet Shop Boys - West end Girls N*E*R*D - Lapdance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Wednesday 13 - Home sweet homicide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) Linkin Park - What I've Done http://www.youtube.com/watch?v=8sgycukafqQ Äcklig, rörande, förjävlig Håller med, en av de få videos jag tycker har ett bra innehåll. Knäcker alla brudar-cadillac-pengar-hiphop-videos som finns. Redigerad 11 juli, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Jadakiss - Mama Said Knock you Out Är det inte LL Cool J? Ludacris - Stand up, skön video. @oskaroskar: Den är bra, den visar att det inte bara är ett fåtal hiphop musiker som bryr sig. Redigerad 24 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts