Tackleberry Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 The Prodigy - Smack My Bitch Up är verkligen sjukt unik. Bäst vet jag inte, men häftig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Gillar inte musikvideos, men om jag måste välja en får det bli: http://www.youtube.com/watch?v=cYZhUhlqPok <- Drowning Pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Har några favoriter: Basement Jaxx - Where's Your Head At? Junior Senior - Move Your Feet Gorillaz - 19/2000 Fatboy Slim - Right Here, Right Now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 24 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Kom även på att den här låten och videon är otroligt bra, lätt bland dom bästa han gjort. Youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 IMO är det just nu Speedy feat. Lumidee - Sientelo. Kanske inte världens nyaste låt och gillar inte direkt henne, men älskar reggaeton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Såg nån video med AC/DC - Highway to hell för många år sen, dom typ åkte trikes på en motorväg, har dock inte lyckats hitta den, andra bra är däremot... Turbonegro - High on the crime Såg den här videon i Rundgång första gången lite humor är den iallafall ^^ Accept - Balls to the walls Minns när jag såg den här videon första gången, jag skrattade som fan för att Udo är så ful, dock så är Accept ett band med mycket attityd, så alla deras videor är grymma orkar inte leta upp mer nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Ser i princip aldrig på musikvideor, men kommer ihåg att jag tyckte att videon till Korn - Falling Away From Me var häftig när den visades på MTV ~1999-2000 Redigerad 24 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Blink 182 - first date Nej nej, den är bara rolig IMO. Bästa videon är Blink 182 - Always, intressant idé att dela upp i 3 delar om ni fattar och på så sätt få en väldigt bra video. Annars är Kent - Dom Som Försvann bästa videon jag sett, väldigt fin och unik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Annars är Kent - Dom Som Försvann bästa videon jag sett, väldigt fin och unik. Dom är ifrån min stad (Eskilstuna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Dom är ifrån min stad (Eskilstuna) Vad i... Både jag och Kicken bor i Eskilstuna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Dom är ifrån min stad (Eskilstuna) Din stad? När köpte du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Skrovmål http://youtube.com/watch?v=wYUO1YWGUh4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vet inte om den postats i denna tråd, men Blur - Coffee and TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Gorgoroth - Carving a Gaint TRYCK HÄR FÖR ATT SE DEN Det är en bra låt, man ser ondskan hoss Gaahl, tycker videon ger honom och gorgoroth ger den onda-vibben så att säga, Gaahl klassas förövrigt som Norges ondaste man, då han är jävligt sjuk i huvvet och väldigt creepy. Redigerad 1 juli, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Gorgoroth - Carving a Gaint TRYCK HÄR FÖR ATT SE DEN Det är en bra låt, man ser ondskan hoss Gaahl, tycker videon ger honom och gorgoroth ger den onda-vibben så att säga, Gaahl klassas förövrigt som Norges ondaste man, då han är jävligt sjuk i huvvet och väldigt creepy. Fan, jag som just skulle gå och lägga mig :( Norges ondaste man? Utveckla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Northern Lite - Treat Me Better http://www.youtube.com/watch?v=vHcBsIeVjjM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Gorgoroth - Carving a Gaint TRYCK HÄR FÖR ATT SE DEN Det är en bra låt, man ser ondskan hoss Gaahl, tycker videon ger honom och gorgoroth ger den onda-vibben så att säga, Gaahl klassas förövrigt som Norges ondaste man, då han är jävligt sjuk i huvvet och väldigt creepy. Getter, blod, gummispikar och brinnande kors. Idiotfaunan är komplett. Gaahl = emo-Jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Fan, jag som just skulle gå och lägga mig :( Norges ondaste man? Utveckla! Ja han är som sagt ond, sjuk, han lever helt ensamt ute i skogen eller ja, åt sidan vid allt, mycket skog o berg och marken har ägds av hans familj i generationer, han tar inte kontakt med folk mer än nödvändigt direkt, han har inte ens en telefon, under ett black metal repotage så stirrar han utan att blinka in i kameran som nåt psycho, trodde videon hängdt sig fast då såg jag att ljuset i bakruden rörde sig. Till saken nu, han har tagit fast en man som hade jävlats på honom, band fast honom (vet inte exakt var) men då blev han toreterad i flera timmar, skuren, slagen osv. och samlade hans blod i en kopp o hotade med att han skulle få dricka upp det, han klämde jävligt hårt på hans bollar, nästan mosa dem också, människan fick men för livet och gaahl fick fängelse, och fick betala en hel del skadestånd, kommer inte ihåg exakt hur länge eller hur mycket pengar men det var en hel del. Sen har han varit i fängelse tidigare och fått betala yttligare böter för misshandel. Reportrarna var nästan livrädda när dem skulle spendera en vecka typ med honom, för att intervjua och följa med på olika ställen. Reportern behövde skjuss ifrån hans ställe, han ringde runt men alla som han ringde till gav botrförklarelser hela tiden, varenda människa där är livrädd för honom. Sen har ju norge vart med om en hel del ang "Satanisterna" där och Black Metal, Kyrkbrännder och mord o grejjer som inte har med Gaahl att göra men men. @Pico: Skitkul, tycker du inte om stilen så kan du bara vara tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Ja han är som sagt ond, sjuk, han lever helt ensamt ute i skogen eller ja, åt sidan vid allt, mycket skog o berg och marken har ägds av hans familj i generationer, han tar inte kontakt med folk mer än nödvändigt direkt, han har inte ens en telefon, under ett black metal repotage så stirrar han utan att blinka in i kameran som nåt psycho, trodde videon hängdt sig fast då såg jag att ljuset i bakruden rörde sig. Till saken nu, han har tagit fast en man som hade jävlats på honom, band fast honom (vet inte exakt var) men då blev han toreterad i flera timmar, skuren, slagen osv. och samlade hans blod i en kopp o hotade med att han skulle få dricka upp det, han klämde jävligt hårt på hans bollar, nästan mosa dem också, människan fick men för livet och gaahl fick fängelse, och fick betala en hel del skadestånd, kommer inte ihåg exakt hur länge eller hur mycket pengar men det var en hel del. Sen har han varit i fängelse tidigare och fått betala yttligare böter för misshandel. Reportrarna var nästan livrädda när dem skulle spendera en vecka typ med honom, för att intervjua och följa med på olika ställen. Reportern behövde skjuss ifrån hans ställe, han ringde runt men alla som han ringde till gav botrförklarelser hela tiden, varenda människa där är livrädd för honom. Sen har ju norge vart med om en hel del ang "Satanisterna" där och Black Metal, Kyrkbrännder och mord o grejjer som inte har med Gaahl att göra men men. @Pico: Skitkul, tycker du inte om stilen så kan du bara vara tyst. Och nu börjas det igen.... Det jag vill säga är att massa människor kommer skriva replys om hur onormalt stabil killen är och börja "attackera" dig igen. Roligt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) @Pico: Skitkul, tycker du inte om stilen så kan du bara vara tyst. Inte vara sådär. Det du lade ut för P-C var väldigt genomgående och skvatt vansinnigt, men jag har en undran; varför sitter det ett gethuvud på en pinne i videon? Edit: kicken; det får han väl räkna med, det är ju trots allt ett diskussionsforum vi befinner oss på. Redigerad 1 juli, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts