Carlis Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Vilken musikvideo tycker du är den bästa du har sett? Berätta gärna varför du tycker att den är den bästa, och om du inte har nån som du tycker är bäst så ta nån som du tycker väldigt mycket om, ladda också gärna upp en länk till videon. Kom på det här när jag och en kompis snackade om vilken video som är bäst, men jag har dock inte kommit fram till vilken jag tycker är bäst än men jag kommer komma med en länk senare när jag har kommit på vilken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Smack my bitch up. You kinda get the idea Min favorit bland alla skitvideos där ute. Gillar denna därför att... Flyter på.. Bra slut... Och.. Jao.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 The Bravery - An Honest Mistake The Bravery - Time Won't Let Me Go Det är två mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Vet inte om det är den bästa jag sett, men rätt snygg är den. Timbaland feat The Hives - Throw It On Me Sin City inspirerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Nirvana - Heart-shaped Box Sjukt bra video enligt min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Eminem- When I'm Gone http://youtube.com/watch?v=qweP8ZroOZk Texten är helt fucking underbar och sjukt bra skriven.. videon är lixom perfekt gjort för den visar typ allt han säger.. inte sett eller lyssnat noga? då rekomenderar ja det starkt! känner hard core death metal rockare som diggar denna skarpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Den bästa videon någonsin, alla kategorier: Michael Jackson - Smooth Criminal Sätter ribban ganska högt i min mening. Edit: Ho-hum, en video kanske man skulle ha länkat till. Nåval, vi gör såhär. Andra favoriter inkluderar: Pulp - This Is Hardcore Blur - The Universal Blur - To The End Kultförklarade Blur - Coffee & TV The Cardigans - My Favourite Game Johnny Cash - God's Gonna Cut You Down Suede - Animal Nitrate The Verve - Bitter Sweet Symphony ... och det finns inte superlativ nog att beskriva Mötley Crüe - Smokin' In The Boys Room. Redigerad 22 juni, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Vet inte varför, men jag tycker den här videon är svinskön! Ison & Fille - Hela Dan Varje Dag (med Sabo) Vilken som är den bästa av alla är dock svårt att bestämma. Återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 22 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Har kommit fram till att Califorication med Red Hot Chilli Peppers är en av mina favoriter, tycker att den är riktigt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 The Bravery - An Honest Mistake The Bravery - Time Won't Let Me Go Det är två mästerverk! Helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Blink 182 - first date Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 1. The Knife - Like A Pen 2. OK GO - Here It Goes Again 3. OK GO - A Million Ways OK GO är en klass för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Sum 41 - The hell song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Korn - Freak on a leash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Den bästa videon någonsin, alla kategorier: Michael Jackson - Smooth Criminal Sätter ribban ganska högt i min mening. Håller med dig helt. Michael Jackssons videos är klassiker. Redigerad 23 juni, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 23 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Sum 41 - The hell song Haha, den är jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 A-Ha - Take On Me. Själva låten är väl inte min stil (ändå helt okej), men videon... yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) A-Ha - Take On Me. Själva låten är väl inte min stil (ändå helt okej), men videon... yay! Åh Kommer ihåg den från när jag var liten Måste iofs bara posta denna, inte musikvideo, men det har något at göra med musikvideon ovan Klicka här! Redigerad 24 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 MJ - Billie Jean är en ren klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts