Alle090 Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Okej, Jag skulle vilja att nån vänlig själ gav mig Gta.set. Det är så här (Jag är inte hemma), Min bärbara dator verkar inte gilla Gta Sa menyn. Så fort jag går in i menyn så blinkar allt bara och jag ser inte vad jag gör, men jag hör att menyn funkar... Så men request är: Gta.set Upplösning: 800*600 medium grafik inställningar Ingen AA kontroll: Mus ska ej vara inverted Tuta = TAB Specialknapp man fäller ner hjul med = Leftshift Tror någon att han/hon är modig/snäll nog att fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Okej, Jag skulle vilja att nån vänlig själ gav mig Gta.set. Det är så här (Jag är inte hemma), Min bärbara dator verkar inte gilla Gta Sa menyn. Så fort jag går in i menyn så blinkar allt bara och jag ser inte vad jag gör, men jag hör att menyn funkar... Så men request är: Gta.set Upplösning: 800*600 medium grafik inställningar Ingen AA kontroll: Mus ska ej vara inverted Tuta = TAB Specialknapp man fäller ner hjul med = Leftshift Tror någon att han/hon är modig/snäll nog att fixa detta? Jag trodde att GTA: SA inte fungera för dig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Jag trodde att GTA: SA inte fungera för dig :S Huh? Asså, jag kan spela ingame perfekt. MEN det är menyn som är CP. Jag ser inte vad jag gör. så, jag skulle vilja ha en REDAN fixad Gta.set. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts