guardian Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Hej pojkar! undraro m någon vet några roliga downloads till detta spel, samt om någon fortfarande lirar det har precis dammat av det från hyllan och kör det, och såg på en sida att det skulle finnas mods och nya lastbilar att ladda ner till det. men kan inte hitta. hittar mest masa warez sidor och sånt stuff när jag ville ha mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Nä,jag spelar det inte längre,men jag har faktiskt spelat,ganska tråkigt om man inte kör upp i alaska o kör drift med största lastbilen.. Here ya have. http://www.smarty-mods.ca/index.php?act=mods_pttm Redigerad 22 juni, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Nä,jag spelar det inte längre,men jag har faktiskt spelat,ganska tråkigt om man inte kör upp i alaska o kör drift med största lastbilen.. Here ya have. http://www.smarty-mods.ca/index.php?act=mods_pttm Underbart en hel kakburk och en puss till dig =) tackar^^ INngen som vet hur man lägger till fler förare än dom 32 som finns att hyra? Redigerad 23 juni, 2007 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Underbart en hel kakburk och en puss till dig =) tackar^^ INngen som vet hur man lägger till fler förare än dom 32 som finns att hyra? I Haulin finns i ala fall fusk "Cheat driver" men kolla på fusksida först för på Haulin måste mna också ända en en fil först innan man kan fuska. Nån som vet nån bra sida med mods till Haulin? den ovan ska jag kolla och sen har jag kollat "truckerfans.de´s" downloads ocksåm nån som kan nån mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Testade Haulin för ett tag sedan. Var rätt tufft att leka lastbilschaffis (ett tag iaf). Men det hade varit dubbelt så kul om man kunde köra multiplayer och ligga i konvoj och köra. Synd att dom inte gör ett sånt här spel med Sverige och svenska lastbilar, hade varit skitfräckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Testade Haulin för ett tag sedan. Var rätt tufft att leka lastbilschaffis (ett tag iaf). Men det hade varit dubbelt så kul om man kunde köra multiplayer och ligga i konvoj och köra. Synd att dom inte gör ett sånt här spel med Sverige och svenska lastbilar, hade varit skitfräckt haulin' är äldre än pttm om jag inte minns fel ^^ men till pttm kan man iallafall ladda ner scania (äger allt) och volvo (suger gnu). men min favorit är ju scania 142an ^^ vart överlycklig närj ag såg att man kunde ladda ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 haulin' är äldre än pttm om jag inte minns fel ^^ men till pttm kan man iallafall ladda ner scania (äger allt) och volvo (suger gnu). men min favorit är ju scania 142an ^^ vart överlycklig närj ag såg att man kunde ladda ner den Nej Haulin är nyare och däremellan kom "Convoy" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts