Jump to content

18 wheels of steel mods?

guardian
 Share

Recommended Posts

Hej pojkar! undraro m någon vet några roliga downloads till detta spel, samt om någon fortfarande lirar det :ph34r: har precis dammat av det från hyllan och kör det, och såg på en sida att det skulle finnas mods och nya lastbilar att ladda ner till det. men kan inte hitta. hittar mest masa warez sidor och sånt stuff när jag ville ha mods. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Nä,jag spelar det inte längre,men jag har faktiskt spelat,ganska tråkigt om man inte kör upp i alaska o kör drift med största lastbilen..

:)

Here ya have.

http://www.smarty-mods.ca/index.php?act=mods_pttm

Underbart :) en hel kakburk och en puss till dig =) tackar^^

INngen som vet hur man lägger till fler förare än dom 32 som finns att hyra?

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underbart >_< en hel kakburk och en puss till dig =) tackar^^

INngen som vet hur man lägger till fler förare än dom 32 som finns att hyra?

I Haulin finns i ala fall fusk "Cheat driver" men kolla på fusksida först för på Haulin måste mna också ända en en fil först innan man kan fuska.

Nån som vet nån bra sida med mods till Haulin? den ovan ska jag kolla och sen har jag kollat "truckerfans.de´s" downloads ocksåm nån som kan nån mer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade Haulin för ett tag sedan. Var rätt tufft att leka lastbilschaffis (ett tag iaf). Men det hade varit dubbelt så kul om man kunde köra multiplayer och ligga i konvoj och köra. :nuke: Synd att dom inte gör ett sånt här spel med Sverige och svenska lastbilar, hade varit skitfräckt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade Haulin för ett tag sedan. Var rätt tufft att leka lastbilschaffis (ett tag iaf). Men det hade varit dubbelt så kul om man kunde köra multiplayer och ligga i konvoj och köra. :) Synd att dom inte gör ett sånt här spel med Sverige och svenska lastbilar, hade varit skitfräckt :)

haulin' är äldre än pttm om jag inte minns fel ^^ men till pttm kan man iallafall ladda ner scania (äger allt) och volvo (suger gnu). men min favorit är ju scania 142an ^^ vart överlycklig närj ag såg att man kunde ladda ner den <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor