kicken Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Regenerator från Resident Evil 4 Faktiskt den enda karaktären som skrämmer skiten ur mig alla gånger jag råkar springa på honom. Dels det där äckliga jävla ljudet (Eiii-erch eiii-erch), och dels den där gångstilen. Äcklig jävla typ. Word. Att sitta hemma en sen kväll och spela RE4 själv och så hoppar en sådan fram, höll på att flyga upp ur soffan. Riktigt skrämmande typer. Speciellt när dom inte dog, utan fortsatte att attackera dig och du kunde bara fly. Redigerad 27 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Hehe, första gången man råkar träffa på dem så har man inget värme sikte. Fick panik när jag sprängde huvudet på honom med ett hagelgevär och till min stora fasa såg att det växte ut ett nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel.D Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Vet ni vilka jag aldrig vill möta någonstans? Skattmasar, indrivare och bankirer! Huu-u-u-u-u-u-u-uuu! Läbbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Härlig bump, den här tråden hade jag helt och hållet glömt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Nu när tråden ändå är tillbaka Shy One skulle jag inte vilja möta. Schysst kille, men så sjuka texter Saknat den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Gizmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts