StellHell Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Benedictus XVI är inte heller någon som går av för små hackor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Benedictus XVI är inte heller någon som går av för små hackor. Bifalles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Kom på en person som är läskig. Fyvush Finkel. (spelade Harvey Lipschultz i Boston Public) Han är ju helskön ju! Michael Nyqvist Instämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Michael Emerson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Renard http://www.007magazine.co.uk/images/factfiles/movies/twine/ff_twine_004.jpg Seriöst, snubben är psykad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Renard http://www.007magazine.co.uk/images/factfiles/movies/twine/ff_twine_004.jpg Seriöst, snubben är psykad Vem är han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Det skulle suga lite att möta den här snubben i en mörk gränd: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Vem är han? Skurken i bond filmen "The world is not enough". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Robert Carlyle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) http://www.crimelibrary.com/graphics/photos/notorious_murders/mass/kuklinski_carlo/Kuklinski-mug200.jpg Richard Kuklinski. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/8d/H_lecter.JPG Dr. Hannibal Lecter. Redigerad 25 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 http://www.crimelibrary.com/graphics/photos/notorious_murders/mass/kuklinski_carlo/Kuklinski-mug200.jpg Richard Kuklinski. Såg en dokumentär om honom på Tv4Fakta. Riktigt weird snubbe När han var liten slängde han in katter i pannan till sitt hus. FÖR KUL! Absolut ingen jag vill möta i en mörk gränd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Party boy Rolig på tv, obehaglig i verkligheten antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Party boy Rolig på tv, obehaglig i verkligheten antar jag. *väntar på Kebab som säger motsatsen* Typ... Britta Spjut eller någon annan sådan (av den dära aftonbladets gullegrisar) skulle INTE vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Adligt äckel. Caroline af Ugglas.. Hujeda mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Adligt äckel. Caroline af Ugglas.. Hujeda mig. Så det där är en tjej? Påminner mig om pKz lite grann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Party boy Rolig på tv, obehaglig i verkligheten antar jag. Du pratar i nattmössan. Skulle helt ärligt bli svinlycklig om han (och, ja det måste vara just han) dansade upp mig mot en vägg. *väntar på Kebab som säger motsatsen* Meh, du bara förstör ju allt. Adligt äckel. Caroline af Ugglas.. Hujeda mig. HÅLLER MED TILL..FAN.. JÄTTEMÅNGA PROCENT! Ingen annan person i den här tråden kommer kunna posta något bättre alternativ. Hon är äckligast och obehagligast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Kayako Saeki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Kayako Saeki. Sminket gör personen eller vad säger man? Kan sträcka mig så längt och säga att hon är finare med sminket på.. Och att du sedan postar henne i Bilder på Snygga tjejer tråden, och sen slänger in henne i Personer jag inte vill möta i en mörk gränd fick mig att dra på smilbanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Sminket gör personen eller vad säger man? Kan sträcka mig så längt och säga att hon är finare med sminket på.. Och att du sedan postar henne i Bilder på Snygga tjejer tråden, och sen slänger in henne i Personer jag inte vill möta i en mörk gränd fick mig att dra på smilbanden. Haham farliga kvinnor du vet Nämen allvarligt skämtat... Tycker hon är snygg, men skulle inte vara alltför kul att ha Kayako som jagar en, om man säger så. Nalta svårt att komma undan helskinnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Regenerator från Resident Evil 4 Faktiskt den enda karaktären som skrämmer skiten ur mig alla gånger jag råkar springa på honom. Dels det där äckliga jävla ljudet (Eiii-erch eiii-erch), och dels den där gångstilen. Äcklig jävla typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts