ZcruweN Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 John Wayne Gacy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Per Gessle-mannen som spionerar på mig...han är läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Riktigt jävla läskig, satt ensam i rummet mitt i natten och såg denna. http://www.worth1000.com/entries/165500/165724SxBW_w.gif - Funkar det inte kopiera in adressen i sökfältet. Redigerad 22 juni, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Skulle inte vilja möta.. Leif "Loket" Olsson (Stavning på efternamnet? ) i en mörk gränd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Brian Peppers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Well...... Pippi Pelikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Brian Peppers Vilken skönhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Hur kan du vara skraj för två snubbar som inte ens lever? Jag skrev det för tråd titern lyder "Personer du inte skulle vilja möta i en mörk gränd." och då skrev jag vilka jag ville inte möta i en mörk gränd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Valfri docka från Skrotnisse. Burr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Valfri docka från Skrotnisse. Burr. Jag kan tänka mig hur det ser ut när man går in i en mörk gränd, och en dock hänger på väggen, och två människoarmar sticker ut via två hål. Hej, Anton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Valfri docka från Skrotnisse. Burr. Ture Björkman eller Bertil i så fall. Fan vad rädd man blev som liten när Ture gick och störde Bertil på natten. För att inte tala om drömmen Bertil hade. Varför skulle gubben bo i ensam i en fyr som låg helt öde? Vem vill vara eremit? http://www.youtube.com/watch?v=2JDCB4twobk Redigerad 22 juni, 2007 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Morgan Freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Valfri docka från Skrotnisse. Burr. Vi har faktiskt en här ute i Blacka som ser ut som om han kom från skrotnissefilmerna. Assar heter han och han åker omkring på sin flakmoped dagarna i ända, första gången jag såg honom höll jag på att cykla av vägen, så förskräckt blev jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 En stor spegel, är av någon orsak jävligt rädd för speglar. Och då gäller det inte något som har och göra med mitt utséende. Det är något annat med dem som skrämmer mig. Har jag en spegel i rummet har jag svårt att koncentrera mig. Men har jag en till spegel mittemot den andra så blir det plötsligt en helt annan sak. Finns inte mycket annat jag helst inte skulle vilja möta i en gränd. Men förstås någon mördare som ger mig en plågsam död skulle också vara lite hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Ture Björkman eller Bertil i så fall. Fan vad rädd man blev som liten när Ture gick och störde Bertil på natten. För att inte tala om drömmen Bertil hade. Varför skulle gubben bo i ensam i en fyr som låg helt öde? Vem vill vara eremit? http://www.youtube.com/watch?v=2JDCB4twobk "Och han .. tog .. min BOK!" Nej fy i helvete. Sov väldigt lite de kommande tio åren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 teoman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Nikki Sixx Inte för att jag tror att basisten i Motley Crue är direkt farlig, men bilden säger väl allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts