DimpZ Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Mitt nätagg har börjat knastra lite, låter ungefår som en hårddisk som arbetar.. Betyder det att döden är nära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Självklart! Knaster är ju, som vi alla vet, liemannens symfoni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Självklart! Knaster är ju, som vi alla vet, liemannens symfoni. Yay, kanske dags att köpa nytt då så att man inte står där utan ett när det dör.. bara man hinner få lönen så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Aldrig bra med instabila nätagg, så det vore nog smartast att skaffa ett nytt. Kan inte så mycket om nätagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Jag tror det är fläktens packningar som är slut, går ju att byta om du är lite pillig, men annars är det ju bara köpa nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 100% säker på att det är din fläkt som sjunger på sista värsen. Finns inget annat som knastrar (om det nu är det du beskriver) i ett nätagg. Mitt nätagg har gått sönder det med, och det började med att fläkten knastrade och lät, för att sedan sluta snurra. Fläkten går att byta ut, men skulle råda dig att köpa nytt. Dom sitter på en värmereglator, och om den får arbeta länge utan en bra fläkt blir komponenterna i aggregatet dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Jag råder dig att inte använda ett nätaggregat som inte funkar som det ska. Två gånger har det hänt för mig att aggregatet bokstavligen "sprängts" och skadat andra komponenter i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 100% säker på att det är din fläkt som sjunger på sista värsen. Finns inget annat som knastrar (om det nu är det du beskriver) i ett nätagg. Mitt nätagg har gått sönder det med, och det började med att fläkten knastrade och lät, för att sedan sluta snurra. Exakt hur min var också. Tog ca. 2 dagar sedan kunde man missta mitt nätagg för en fackla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Mitt nätagregad har bokstavligen börjat brinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Mitt nätagregad har bokstavligen börjat brinna Det är ju förbannat läskigt att det kan hända om man lämnar datorn på över natten eller när man är borta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Mitt nätagregad har bokstavligen börjat brinna Läskigt. Mina nätagg brukar bara börja knastra till sen ryka lite. Fast, har dock varit med om att mina RAM minnen har börjat å brinna. Det var inte så kul. ontopic: Byt nätagg, du får fina för inte en så stor penning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Min storebrorsbrors nätaggregatfläkt är död och jag har förbjudit honom att använda den datorn tills han köpt ett nytt. Han inser faran, men inte fan gör min storasyster det, så det är bara att ta bort hennes konto snart Eller, som min kompis lillasyster ropade en gång: "Tobbe, är det normalt att det kommer eld ur datorn!?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Det är ju förbannat läskigt att det kan hända om man lämnar datorn på över natten eller när man är borta... Ja, som tur var, så var min bror hemma och upptäckte att det kom rök ur datorn. Jag känner till en person som blivit innebränd pga att en teknisk apparat börjat brinna av okänd anledning. Riktigt tråkigt att sånt kan hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts