GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Har dragit ner iaf lite nu. Skulle dragit upp om jag var du. För låg hz flimmrar rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Jo jag får huvudvärk om jag lägger mig ska försöka förklara lite kort. Om jag har sutit vid datan en stund och vill lägga mig en stund i min säng och glo på tv. Så om jag har leggat nån sec eller nån min så får jag ont i huvudet. Brukar få så om jag lägger mig i sängen om jag har varit uppe en stund. Så jag fattar ej varför jag får ont i huvudet fort jag lägger mig ner en stund. Tror ej att det beror på kudden jag har. För jag har testat med en mjuk kudde ochså. Så jag undrar om ni vet varför jag får det . Sry igen för tråd titern Hehe jag lider av det motsatta. Jag får huvudvärk då jag reser mig upp/sitter upp. Fast jag vet ju vad det beror på (Spinal tap(nej, inte filmen, utan ingreppet)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts