FoxtroT Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Hej, det har då varit en krock här i motala, där en allt för ung pojke omkom på sin moped när han var krossad mellan en personbil och en lastbil. Olyckan inträffade vid rödljusen vid Skolgårda skola! Lastbilen körde mot rött. Finns bilder från platsen när olykan inträffade! så här får ni dom. R.I.P. ANTON BRODÉN 29/7-91 - 20/6-07 Om ni nu anser att det är en onödig topic så tycker INTE jag det, då detta var en kompis till mig. Har du några kompisar/släktingar som har avlidit? Dela med dig och berätta! Redigerad 21 juni, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Mopeder är farliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Usch, aldrig kul när någon som man känner dör. Med all respekt, vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Oj. Sånt här är inte lätt. Skulle precis fråga om du kände honom, såg inte nedersta raden först. Beklagar verkligen. Jag kan inte föreställa mig hur det skulle kännas att förlora en jämnårig kompis. Mörk dag idag, polismord och mopedolycka. Vänliga hälsningar. /Pontus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Synd om honom och om dig. Rest in peace. Men ärligt talat, tråden är onödig. Jag tror att alla här har förlorat någon man har tyckt om och oavsett hur nära du kände honom så kommer han inte att vara någon mer än en okänd person för alla oss andra. Du förklarade det bra själv. Det dör folk hela tiden och om alla skulle starta en tråd när någon man kände dog skulle forumet bli ganska fullt. I vilket fall, igen, vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Ouch. Requiescat in pace. edit: Håller till viss del med R2D2, varje tråd borde ha ett diskussionsunderlägg vilket den här tråden saknar, du kunde kanske ha vinklat tråden mot trafiksäkerhet etc. istället. Redigerad 20 juni, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Såg bilderna på beffo första gången, nu förstår jag sambandet. Lyssna på R2 han är klok, men fortfarande rest in peace till pojken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Fox, du har helt rätt. Vill inte heller se elaka/sarkastiska kommentarer här. Jag kände hoonom inte ens, har inte ens varit i Motala, inte ens sett bilder därifrån... Men tycker ändå att det är sjukt hemskt. Hoppas att tråden håller sig ren och att han vilar i frid Edit: R2, ja, skulle vara fullt då. Min tjej dog förra året så du har rätt, folk som man känner dör hela tiden. Men detta var en person som dog tidigare än menat. Inget vanligt fall med en gamling som dör av KOL eller liknande. Killen kanske var en bra snubbe och förtjänar en tråd. Åter igen, vila i frid. Redigerad 20 juni, 2007 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Det var också hans tjejs moppe, och hon satt på och vart skjusad av honom när dom krockade, hon var med när han dog, kan ni fatta känslan? När den personen man älskat i flera månader dör mitt framför ögonen på en? Och allt detta händer inom några få sekunder? Och hans föreldrar? Glad midsommar liksom? Jag skiter i hur onödig ni tycker den här tråden var, jag ville bara skriva av mig och informera andra som kommer härifrån vad som har hänt. Editerar även in en bild på vår ÄLSKADE Anton Brodén i förstaposten. Redigerad 20 juni, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jag skiter i hur onödig ni tycker den här tråden var, jag ville bara skriva av mig och informera andra som kommer härifrån vad som har hänt. Och hur många från Motala som också hänger här visste vem han var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Och hur många från Motala som också hänger här visste vem han var? Inte en aning, men några finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Och hur många från Motala som också hänger här visste vem han var? Om du nu tycker att tråden är onödig så kan du sluta skriva och läsa i den och låt dom som inte tycker den är onödig skriva i den. Du förstör bara tråden genom att leka bror duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Och hur många från Motala som också hänger här visste vem han var? Om du nu tycker att tråden är onödig så kan du sluta skriva och läsa i den och låt dom som inte tycker den är onödig skriva i den. Du förstör bara tråden genom att leka bror duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 R2, börja inte nu. Håll tråden seriös, har du problem med den så skit i tråden, finns många andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Om du nu tycker att tråden är onödig så kan du sluta skriva och läsa i den och låt dom som inte tycker den är onödig skriva i den. Du förstör bara tråden genom att leka bror duktig. R2, börja inte nu. Håll tråden seriös, har du problem med den så skit i tråden, finns många andra. Suck. Jag har inte på något sätt nedvärderat han som dog. Det är jättesynd att han dog, särskilt eftersom han var ung men ärligt talat så är det få som bryr sig mer än om någon annan hade dött. Att det skapas trådar när kändisar dör kan jag förstå men när en person som 2-3 pers här på forumet känner till tillför ingenting. Tråden är onödig och jag är säker på att adminsen och moderatorerna håller med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) För er som vill veta hur han lyckades komma ikläm mellan lastbilen och personbilen. Personligen funderade jag faktiskt på det. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1100317,00.html T-bone: På sätt och vis försöker ju du leka precis lika mycket bror-duktig som R2 gjorde, kasta inte sten när du sitter i glashus. Redigerad 20 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 R2, sa inte att du nedvärderade killen, sa att du nedvärderade tråden. Liten skillnad. Och du har nästan rätt. Kanske 2-3 pers på forumet kände honom, men jag är en av de som bryr sig. Och finns säkert fler som jag som bryr sig fast de inte kände honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) R2, sa inte att du nedvärderade killen, sa att du nedvärderade tråden. Liten skillnad. Och du har nästan rätt. Kanske 2-3 pers på forumet kände honom, men jag är en av de som bryr sig. Och finns säkert fler som jag som bryr sig fast de inte kände honom. Ja. Men själva trådskaparen finns här och kan försvara sig. "Liten skillnad". Jag skulle aldrig drömma om att nedvärdera pojken som dog men att ge tråden kritik ser jag inget problem i. Jag lovar att du inte hade varit lika "sur" på mig om det hade varit en tråd där du inte kände pojken. Det är precis det jag menar. 2-3 pers bryr sig i varje "okänd-person-har-dött"-tråd och då är det helt onödigt att skapa en. Visst bryr sig folk men inte mer än om någon annan okänd person hade dött. Det dör flera personer varje sekund och om man går runt och tänker på dom hela dagarna blir man bara deprimerad. Jag skulle kunna skapa en tråd varje gång någon dör i världen men ärligt talat, ingen bryr sig. Det är bara helt onödigt. *edit* Valfri moderator/admin: Födelsedagstrådar är förbjudna. Varför inte dödstrådar också? Redigerad 21 juni, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jävligt illa. Vet inte hur det är att förlora en kompis. Sorligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Jag lovar att du inte hade varit lika "sur" på mig om det hade varit en tråd där du inte kände pojken. Det är precis det jag menar. 2-3 pers bryr sig i varje "okänd-person-har-dött"-tråd och då är det helt onödigt att skapa en. Visst bryr sig folk men inte mer än om någon annan okänd person hade dött. Det dör flera personer varje sekund och om man går runt och tänker på dom hela dagarna blir man bara deprimerad. Jag skulle kunna skapa en tråd varje gång någon dör i världen men ärligt talat, ingen bryr sig. Det är bara helt onödigt. *edit* Valfri moderator/admin: Födelsedagstrådar är förbjudna. Varför inte dödstrådar också? Detta är en tråd där han inte kände pojken. Och att du jämför födelsedagstrådar med dödstrådar är ju också ganska tragiskt. Men snälla ni, håll denna topic så ren som möjligt. Slut diskuterat. Redigerad 21 juni, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts