Jump to content

Kan ni rekomendera ett pc spel?

Vice.
 Share

Recommended Posts

Men ja, F.E.A.R. ska ju vara skräck, men jag upptäckte inte någon skräck med det, fast jag har inte spelat expansionet till det, man jaja. Ja. Ja. Det SKA tydligen vara läskigt. Action/Skräck eller något. Men ja. Det är inte så mycket.

:>

Tuggar du bly och pissar taggtråd, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan säga er att FEAR är ej läskigt. Sat och spelade det till nån bana sen så tog jag bort dte för det var så j*vla tråkigt. Men det är ej läskigt. Såfall undrar jag ni som tycker det är läskigt hur f*n kan det vara läskigt?

Om du inte har spelat hela spelet utan bara någon bana så kan du inte säga att det inte är läskigt. Det är ju efter ett tag som det kommer igång på riktigt.

Men jo, Extraction Point var mycket mer läskigt, och det kom som på löpande band. Hela skräckskiten satte igång från första steget fram till att man klarat ut det. Så testa Extraction Point (Maimstream) om ni har spelat ettan och är besvikna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:>

Tuggar du bly och pissar taggtråd, eller?

(w00t)

NEJ MEN!

Det har ju sina läskiga stunder, men det är ju inte direkt så att jag skulle vilja kalla det för skräckspel, det är väl mer mystiken som är läskig Men jag ska skaffa Extraction point och jag hoppas på att det är läskigare än det vanliga F.E.A.R.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spela utan ljud så ska du se att det inte är läskigt.

Hjärnan är rätt värdelös utan öron.

Jag tyckte Ravenholm på Halflife 2 var skitläskigt... även utan ljud :(

Kan iofs vara för att jag typ förstört min tolerans för monster (mest zombies :unsure:) i spel/filmer eller nåt sånt genom att spela läskiga spel (och kolla på skräckfilmer) med zombier och monster (etc.) när jag var liten. -_-

Tyckte iofs inte att det jag spelat av F.E.A.R. var så läskigt (bara demot och ungefär 1 timme av det riktiga spelet).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte Ravenholm på Halflife 2 var skitläskigt... även utan ljud :(

Kan iofs vara för att jag typ förstört min tolerans för monster (mest zombies :unsure:) i spel/filmer eller nåt sånt genom att spela läskiga spel (och kolla på skräckfilmer) med zombier och monster (etc.) när jag var liten. -_-

Tyckte iofs inte att det jag spelat av F.E.A.R. var så läskigt (bara demot och ungefär 1 timme av det riktiga spelet).

Jo,och på Ravenholm är det ganska bra att ha ljud så man hör dom dära Fast Zombies,dom är halv läskig när dom skriker o hoppar upp framför än,

Höhö -_-

Njä,hitman 2 klarade jag inte av,tyckte det var asläskigt,liksom smyga runt ett hörn o BAM där står det en vakt o man skiter på sig.

Eller nåt sånt.

Men hitman BM klarade jag av,inte lika läzzzkiga banor på det,höh..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom den här tråden börjar låta som att

ett spel skall vara leskit så kommer jag med detta. Dark Messiah Of Might And Magic.

Inte direkt leskit, men kan värka hemskt när det finns Zombies och jätte spindlar och lite blodit finns en realism över blodigheterna, mot vad det finns i t.ex. Postal där man kan slå av huvudet med en skyffel så sprutar det ut 4 liter blod och sen sparkar man runt kroppen så det slutligen har runnit 20, 30, 40 liter men ändå bara fortsätter rinna.

Och medieval 2 Total war, och patch 1.2.

Och spela aldrig på Easy, helst på hard, men medium går också bra. För om man spelar på easy

behövs hjärnkapacitet 0. Det är ett mycket bra strategi-spel. Men utan någon mod så kan

AI:n värka värdelös.

Ett fint minne som jag har när jag spelade det var när jag var på korståg och hade 12 st armborstsskytt enheter och resten riddare, och bara pepprade pilar över de icke-kristna fienderna :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor