VickeX Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Hej! Jag undrar om det finns någon modd som ersätter en bil som går att tuna på WAA, och som då finns i en vanlig, och så finns det med front bumper, rear bumper, hydralics, paintjobs osv? Om det finns, kan du då länka till någon sådan? Eller svara om det går att göra. Borde väll gå, tycker jag. Skulle gärna vilja det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sagen Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 sök på google eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Hej! Jag undrar om det finns någon modd som ersätter en bil som går att tuna på WAA, och som då finns i en vanlig, och så finns det med front bumper, rear bumper, hydralics, paintjobs osv? Om det finns, kan du då länka till någon sådan? Eller svara om det går att göra. Borde väll gå, tycker jag. Skulle gärna vilja det. Tror inte det, eftersom att det skulle tvinga dig att bygga egna bumpers, och göra egna paintjobs. @sagen: han har nog gjort det.... Redigerad 21 oktober, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts