StellHell Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Jag hade hembjudning, vi var 7 pers som satt och drack, badade tunna och bastade. Mycket trevligt var det. Idag så kom syrran och hennes kille och en kompis hit. Vi sitter just ni och dricker, och min andra syrra med festman har kommit på besök. Ska strax dra ner igen. Syrrans polare är 27 och snuskigt fräsch. Vi var på varandra lite förut när inget var i närheten.. Kan alltid hoppas på at nått kul händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Halvkul midsommarhelg. Ätit gott och så, varit ute och joggat, busat med kusinernas hund i timmar... men det var lite tomt utan farmor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Var osäker på om jag ska skriva det här eller om jag ska skriva det i festtråden, men såhär såg min midsommar ut. Jag vaknade av att min gode vän Svensson ringde, så jag sprang ut och svarade, han undrade om han kunde komma över "visst" sa jag och la på och gick in igen (ingen mottagning inomhus ). Farsan var inte där, han åkte väl ålandsfärja eller nåt, jag gick in och satte igång datorn och hann starta Battlestations Midway när Svenna kom med sin andra världskrigs-replica-hoj xD. Vi spelade en stund och käkade chips och sånt, sen så ringde nån honom och han försökte prata, "gå ut" sa jag och så gick han ut och fick mottagning, han pratade väl en 3-4 minuter innan han kom in igen, det var hans brorsa i stockholm som ville han skulle dit, men Svenna hade frågat om jag fick följa med . END OF PART I Vi tog hans moppe in till Norrtälje, jag satt klämd som fan, hojen var gjord för en person, men jag klämde mig på och så åkte vi smygvägarna in till stan, vi åkte till busstationen och så låste han fast sin hoj vid ett cykelställ och så gick vi till sthlms-bussen, vi fick vänta runt 5 minuter innan den kom och så gick vi på, vi satte oss långt bak, nästan längst bak, när bussen kommit ut på motorvägen plockade jag fram skojiga saker ur min väska, jag hade sparat ihop lite alkohol (sprit) och så en 1.5 liters coca-cola, spriten hade jag haft ner i en halvliters sprite-flaska, så petade vi oss i dedär, jag tog mest förstås och han drack mest coca-cola, sen hade vi roligt hela resan. END OF PART II Vi kom till Tekniska Högskolan runt klockan 18, sen rantade vi runt en stund tills han sa att han behövde gå och pinka, sen försvann han in i en skogsdunge, och medan jag stod och väntade kom tre snygga fjortisar gående och frågade om jag hade en cigg, det hade jag inte, sen frågade dom hur gammal jag var, "16" sa jag, vilket inte stämmer xD, dom frågade om jag hade supa, och jag sa nej, och dom tyckte jag luktade alkohol så jag sa att jag hade druckit lite, och sen frågade dom vad jag skulle göra "jag vet inte, Svensson försvann" sa jag, för då hade han vart borta i typ 5 minuter, så bjöd dom med mig till nån dom skulle till, inget jag hade nåt emot precis, sen satte vi oss allihop på nån buss och så hamnade jag i nåt överklassområde, och så följde jag med upp i nån lägenhet, där uppe var det fest, inget megaparty precis, men karaoke, bål, musik och sånt och så runt 15-20 pers var där. END OF PART III Jag blev bjuden på vin av festvärden, nån snubbe som var typ 20, sen minns jag inte jättemycke mer, nån låg och sov på golvet, och massa folk rökte på balkongen. Sen nästa dag vaknade jag på en soffa nånstans, inte på stället där festen ägt rum, jag låg kvar en stund tills nån tjej kom halvnäck från nåt rum och skrek till när hon såg mig hon frågade vem jag var "Valle...." sa jag "själv då?" följde jag, Ronja hette hon, xD, jag försökte ringa Svenna men jag fick bara nåt sånt där "Du.. har... 0... kronor... och... 11.. öre... kvar på ditt kontantkort" bajs, tänkte jag och tog friheten att gå till köket och rota i kylskåpet, jag tog ett paket smör och hittade en limpa bröd så jag åt 2 mackor och tog en kexchoklad som låg i kylskåpet, sen kom nån annan tjej gående och hon kände igen mig sen dagen innan, "vart är jag?" frågade jag när vi småpratat litegran "Lidingö..." sa hon. Kort efter att hon sagt det ringde Svenna och frågade vart jag var, och jag sa att jag var på Lidingö, jag sa att vi kunde mötas vi tekniska, och så kom vi överens om det, sen när jag lagt på frågade jag tjejen om det går nån buss härifrån, "var 20:e minut" sa hon, och jag sa hej då till henne och så gick jag mot utgången, när jag rundat hörnet satt nån snubbe där och sov på en stol men han vaknade när jag kom, sen gick jag ut gå till busshållplatsen och bussen kom nästan genast, sen möter jag Svenna vid hållplatsen för Norrtälje-bussen, de första jag frågade var "varfan tog du vägen igår?" lite halvgrinigt, han hade ingen ursäkt "Jag tyckte jag såg Elvis" sa han och flinade, sen kom bussen och vi gick på och sa inget på hela resan, när vi var framme fick jag skjuts hem till farsan och somnade direkt. END OF THE STORY Redigerad 24 juni, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Blev inte så mycket firande. Pappas kusin ifrån Israel kom dock hit så vi var med honom och åkte runt så att han fick träffa sin familj här. Var trevligt, men långa dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 "Jag tyckte jag såg Elvis" HAHAA Annars verkade det har varit en lyckad kväll XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Jag firade Midsommar genom att lyssna på den här killen: KK Downing Den som kunde spela gitarr som honom.. Redigerad 27 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts