Carlis Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Ska ha ett riktigt gangsta party där bara ogs får komma. Nej men ska ska vara med familjen och bara ta det lugnt och äta sill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Vet inte. Ser ut att bli en torr kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag vet inte än. Alla uteställen verkar ju ha stängt, så jag måste väl hitta en flumfest att gå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Firar inte midsommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Familjen ska bort på brölopp så jag blir ensam hemma, kommer väl bli slappande framför TVn med glass och snacks. Eller så bjuder jag hem några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Jag vet inte just nu, hoppas det blir paaaaaarty iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Hmmja.. Jag är rätt förkyld så det blir väl till att supa på balkongen och grilla korv i mikron i år. Det är i princip bara jag och holländarn som är kvar i huset (ja, i hela stan verkar det som) så jag går kanske över till honom en sväng. Får se. Redigerad 22 juni, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Hmmja.. Jag är rätt förkyld så det blir väl till att supa på balkongen och grilla korv i mikron i år. Det är i princip bara jag och holländarn som är kvar i huset (ja, i hela stan verkar det som) så jag går kanske över till honom en sväng. Får se. Holländare Vilka typer bor du med egentligen =S ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Holländare Vilka typer bor du med egentligen =S ? Ja, han är min granne, en utbytesstudent från Holland - jag har skrivit om honom i vardagssnack tror jag. Redigerad 22 juni, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Ja, han är min granne, en utbytesstudent från Holland - jag har skrivit om honom i vardagssnack tror jag. Jaha, studentbostad, of course, du går ju på universitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Mina planer ser ut att gå åt helvete 1) Inget väder för att grilla 2) Kom på att jag jobbar imorgon , inget kul att vara bakis på jobbet. Får helt enkelt ta igen allt nästa vecka när jag har en semestervecka. Life suckes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Jag höll mitt löfte. Min dag har bestått av att spela WoW, lite midsommarmiddag dock också..men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Haha, var på en förvånansvärt rolig midsommarfest idag. Några längre bort på våran gata, som mor och far är goda vänner med, hade fest. Jag gick bort dit mest för att äta, men sen blev jag fast. Alla var väl runt 25-55 år gamla, men det var riktigt skoj ändå. En massa roligt folk som man hade roligt åt hela tiden. Hade förmodligen mycket roligare än vad jag skulle haft om jag var med mina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Min dag sög. Rummet -> Ut för att äta smörgås i Hästholmen och titta på lite shizzle -> Rummet -> Grannarna (Och spana in deras flicka) -> Rummet igen för att jag mådde botten. SÅ JÄVLA TRÅKIG DAG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) Jag hade en helmysig kväll Stack till kusinerna så vi var där vid klockan ett. Jag körde. Välkomnades med cider till barnen och drinkar till de vuxna, samt jordgubbar med choklad runt, chokladstänger och chilinötter. Så satt vi på deras altan och pratade och väntade på att potatisen skulle börja koka. Sedan var det dags för mat, sill, potatis, gräddfil, gräslök, mackor, knäckemackor och allt vad ni kan tänka er. Det åts under mycket prat och skratt. Efter maten gick vi barn (Alla under 18 räknas som barn i vår släkt (Jag är äldsta kusinen på 17)) in och kollade på en film, jag kommer inte ihåg vad den hette men det var någon slags komedi. Sedan var det dags för tävlingar, jag gillar vanligen inte tipspromenader och sånt där, men jag gick in med en positiv inställning och det blev hel-lajbans när man vågade släppa loss i tävlingarna. Det var frågesport, luftgevärsskytte, fotbollsprickskytte och tipspromenaden. Efter det var det lite dötid kvar till kvällsmaten, då passade jag på att umgås ett tag med min yngsta kusin, vi lirade lite PS2 och sköt luftgevär och hade oss. Maten bestod av grillad fläskfilé, potatis och sås. I like it! Som vanligt åts det under mycket prat och skratt, det var flera gånger vi skrattade så dant att vi satt och vred oss i stolarna. När vi hade pratat ett tag efter maten så ville min yngsta kusin grilla marshmallows över glöden i grillen. Så vi satt och grillade marshmallows över glöden i grillen och käkade med kex, samtidigt hade vi lite vanligt godis uttaget på altanen som vi åt. Här gjorde pappa en av de roligare sakerna under hela kvällen, han fick en marshmallows av min morbror, så lade ett kex på undersidan och skulle sätta ett kex på ovansidan så han kunde dra av marshmallowsen från grillspettet. Så lade han kexet emot marshmallowsen, helt plötsligt vände han på kexet och eftersom han hade nuddat med det redan så var det givetvis kladdigt på den sidan. Men han såg glad ut ändå. Det roliga var att han vände på kexet i sista sekunden för att han såg att texten inte var utåt . Sedan försökte han förklara sig genom att jämföra kexet med hur man har på sig strumpor, att man då hellre vill ha trycket utåt. Och jag garvade så jag tjöt, men jag gissar på att man måste ha varit där för att kunna skratta åt det. Och resten av kvällen gick åt till att skämta om det där. Nåväl, resten av kvällen spenderade vi på altanen, vi fick ett strömavbrott så vi drog fram en massa ljus och satt därute och pratade och myste. Sedan körde jag hem oss och nu sitter jag här. Redigerad 23 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Funderade på att åka ut och festa i morron (eller idag är det nu närmare bästemt), men det kanske inte blir något av det. Så jag tänker istället ha en egen fest nästa fredag. Redigerad 23 juni, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Min dag sög mest, käkade vid 5, sill, potatis och så, men sen så cyklade vi in till Noret (centrum) och kollade på majstångsresning, och inte fan blev det nån långdans heller ( ). Tog en hel jävla timme att resa stången, inte fan visste jag att dom har så svårt att få upp den i Leksand av alla ställen. Sen hem och glo på TV och käka glass med jordgubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Blev väckt hutlöst tidigt för att vi skulle äta lunch i stan med familjen, sedan gick vi runt där och tittade på töntiga midsommarfirare, tack gode gud att jag hade iPoden med. Hade inte planerat att gå ut på kvällen eftersom att jag mådde ganska risigt/var seg som en åsna från gårdagen, gratis godisshots+fet bong bäddade gott inför nattens sovande men blev andra visor när man vaknade...nåväl, träningsvärk i skrattmusklerna måste ju betyda att kvällen ändock var lyckad. Det blev att sträcktitta igenom lite till på The Beatles Anthology...jag är frälst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Fy fan va kul vi hade det! Jag och minst tjugo kompisar satt på ett berg med nåra tjejer och drack till gyllene tider!!! :) Fan va vi garva när Johan höll på att ramla ner! Ja e redit bakis nu Känns som att huvet kommer sprängas närsomhelst Sike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Jag blev bara hemma med familjen, vi käkade och spelade kubb och så söp ja till riktigt, har vart full i 4 dagar i rad nu men funderar på att ta det lugnt idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts