kobbe Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Min morbror fyller 70 år då, så det blir fest hos honnom, men det är på lördagen annars kommer det inte vara något speciellt. Visst är det inte på lördag som där är midsommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Inget är 100% säkert, men ska nog hem till en polare och grilla lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Morfar fyller år, så det blir att åka ner till honom under dagen. Blivit inbjuden till en fest på kvällen, får se om jag pallar gå på den. På natten blir det väl att varva ner med lite Gears of War med Live-kompisar, om jag inte är för trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 festa blir de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag ska lira WoW jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag ska itne göra ett skit. Sitta hemma o såsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Först träffas alla i byn som vanligt, blir tårta och annat skoj. Sen drar jag väl hemmåt för att senare dra till en kompis, där blir det grillning och bastu. Till sist tar vi oss till nån fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RussianVodka Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Åka 10 mil med moppe och kolla på Dragracing... Plus att 80% av milen består av skogsvägar/stigar. Edit: Blir fest hos en tjej senare. Redigerad 21 juni, 2007 av RussianVodka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Det kommer förmodligen vara som en helt vanlig dag. Brukar dock bli lite vanlig midsommarmat till middag, som sill och färskpotatis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Andra planer. Först ska vi till Hästholmens hamncafé och käka någe', sedan åker vi till grannen och grillar, och sedan åker vi hem där jag sätter mig vid datorn och tråka som alla andra dagar. TROR JAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 ALLA ALLA ALLA ÄR BORTRESTA OCH SLÄKTEN SKA UTÅT HELVETE OCH JAG TÄNKER FAAAN INTE SPENDERA MIDSOMMAR FRAMFÖR FORUMET! Sådeså. Jag hatar midsommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 En polare kommer över och ska sova här, ska sitta och dricka några öl och lyssna på musik, i princip... sen blir det väl krubb med familjen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 ALLA ALLA ALLA ÄR BORTRESTA OCH SLÄKTEN SKA UTÅT HELVETE OCH JAG TÄNKER FAAAN INTE SPENDERA MIDSOMMAR FRAMFÖR FORUMET! Sådeså. Jag hatar midsommar. Vi kan festa tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Sitter fast pa ett IT-cafe i Korsika, sa det blir ingen firande har inte. Kan inte saga att jag direkt bryr mig for ovrigt, men franska tangentbord is a bitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Sticker till Köbenhavn där vi skall fira Midsommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Sitter fast pa ett IT-cafe i Korsika, sa det blir ingen firande har inte. Kan inte saga att jag direkt bryr mig for ovrigt, men franska tangentbord is a bitch. Tänker du komma till Stockholm någon gång i ditt liv? :/ Så jag kan träffa dig. Du åker överallt men inte till Stockholm. Jävla skåning. Redigerad 21 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Sticker till Köbenhavn där vi skall fira Midsommar!Tänker du komma till Stockholm någon gång i ditt liv? :/ Så jag kan träffa dig. Du åker överallt men inte till Stockholm. Jävla skåning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Tänker du komma till Stockholm någon gång i ditt liv? :/ Så jag kan träffa dig. Du åker överallt men inte till Stockholm. Jävla skåning. Jag har 6 veckors innestående semester veckor och Victoria jobbar hela sommaren så jag kan göra det! Jag försöker verkligen planera in det! Juli blir det inte för då är jag själv i köket, men jag hoppas, hoppas, att jag kan chappa första veckan i Augusti! Redigerad 21 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Följande ska hända.... Morgon, ge mig ut och lägga det förbannande taket Senare blir det väl en midsommar middag bestående av sill, potatis och lite annat smått och gott.. Senare på kvällen blir det hem till tjejen och fira med henne, 1 eller 2 grogg där blir det nog Natt.... ingen aning vad som händer, det märks nog =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Något i stil med det som KalleR sa, men jag ska väl åka hem mellan kvällarna. Eller förhoppningsvis inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts