Avgen_VC Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Kan man simma på GTA IV? Kan man klättra på träd? Vad tror ni eller vill att de ska vara för funktioner :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Att klättra på stegar. Fast det har dom väl bekräftat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Man kommer att kunna lägga saker i bagageluckor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Som vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Som vadå? Horor du vet... känner man för återbetalning efter ett dåligt ligg så dödar man dom, men man måste ju göra sig av med kroppen du vet... Nej, men vad vet jag... men på det där demot R* North har visat vissa speltidningar och spelsidor så springer Niko förbi baksidan av en bil och då ploppar en "press <knapp> to open trunk" upp lite kvickt eller något liknande. Jag har läst det det någonstans... på någon sida. Redigerad 20 juni, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Man kanske kan packa bilen för en tur på Long Island. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Som vadå? som vapen kanske droger om det finns, lik, kläder fast jag tror inte kläder jag tror nog bara vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Man kanske kan packa bilen för en tur på Long Island.Ja, det är ju viktigt att man får hororna med då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Ja, det är ju viktigt att man får hororna med då. Så man inte blir ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Så man inte blir ensam Jag tror man lär bli ensam rätt så fort ifall man lägger dom i bagageluckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jag tror man lär bli ensam rätt så fort ifall man lägger dom i bagageluckan. Ja men då är det bara å plocka fram dom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 som vapen kanske droger om det finns, lik, kläder fast jag tror inte kläder jag tror nog bara vapen Så om bilen börjar brinna så förlorar man alla saker?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Så om bilen börjar brinna så förlorar man alla saker?? Om det är så realistiskt som det ser ut att bli kommer inte bilen börjar brinna eller explodera. Redigerad 20 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Man kanske kan packa bilen för en tur på Long Island. När ska alla dickheads lära sig att det inte utspelar sig i New York utan i Liberty City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
misterrr kadahh Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Fan vad GTA måste vara sopigt då med tanke på att det går att lägga saker i bagageluckor i verkligheten När ska alla dickheads lära sig att det inte utspelar sig i New York utan i Liberty City? Long Island ligger i New York. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Fan vad GTA måste vara sopigt då med tanke på att det går att lägga saker i bagageluckor i verkligheten :lol: :lol: :lol: Long Island ligger i New York.MEN INTE I LIBERTY CITY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Om det är så realistiskt som det ser ut att bli kommer inte bilen börjar brinna eller explodera. Men dom borde väll iaf bli obrukliga om dom blir allt för skadade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Bensin stopp mitt i en drive by. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Att inte bilarna börjar brinna när dom hamnar på rygg. Att bilarna blir mer demolerade och inte bara att stötfångarn ramlar av. Mycket fler olika fotgängare. Kommer inte på mycket fler saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Att inte bilarna börjar brinna när dom hamnar på rygg. Att bilarna blir m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts