kicken Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Ser ut som om Lajnux ska medverka i säsong fem av Skins... http://www.e4.com/skins/series5/pictures/character-reveal.html?decorator-index=2 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 HAHAHAHAHAHA fan vad förvånad jag blev! Slog på Lyxfällan och kände igen den manliga deltagaren, det visade sig att Lyxfällan är i fucking SKÄRBLACKA i dagens avsnitt! Otroligt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Ah. Två nya avsnitt av Boardwalk Empire att se inatt. Kul att du också uppskattar den serien! Gillar den skrapt, men jag håller mig några avsnitt efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Kul att du också uppskattar den serien! Gillar den skrapt, men jag håller mig några avsnitt efter. Den är otroligt bra! Jag har ett par gånger fått för mycket Sopranos-känsla över serien, men det spelar ingen roll. Sopranos a la ~1920 är fint. Tror att 12e avsnittet var det sista för säsongen, dock. Inget nytt har dykt upp den här veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 "GOOD LORD HOW YOU FRUSTRATE ME LEONARD HOFSTADTER!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Ser ut som om Lajnux ska medverka i säsong fem av Skins... http://www.e4.com/skins/series5/pictures/character-reveal.html?decorator-index=2 Bfghghghfhghgh :33 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 (redigerad) Någon som har en gnutta inblick i när Skins S5 börjar sändas? Edit: Nevermind, 27 Januari såg jag nu Redigerad 3 januari, 2011 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Spoilertagga för att vara säker! Alla har ju fått reda på det nu, när han har gått ut med det öppet. Nyheten spred sig ganska snabbt då Mia byggt ett ganska starkt namn för sig själv, och boken är väldigt stor! Men jag håller med, det var en stark öppning på säsongen och slutet på avsnitt två har ett väldigt "jag vill ha mer"-slut.. Har lite för höga förhoppningar tror jag! Nu när du säger det, så är det väl rätt självklart. Det jag tänkte på var när han drömmer om att Becca slår sönder hela sitt rum, då tänkte jag att han var orolig att hon skulle få veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Nu när du säger det, så är det väl rätt självklart. Det jag tänkte på var när han drömmer om att Becca slår sönder hela sitt rum, då tänkte jag att han var orolig att hon skulle få veta. Om du tittar på den scenen igen så Spoiler ser du att hon är inne på en hemsida där det står "They had the sex!" med bilder på Hank och Mia på datorn innan hon slår sönder den, så i fantasin visste hon redan! Det är ganska intressanta drömsekvenser i dom första två avsnitten, hoppas att dom håller igång med det. Hanks brev till Becca var fint, dom som skriver manuset är genier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 För övrigt så var tjejen som ska spela Mia i filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 För övrigt så var tjejen som ska spela Mia i filmen ÅH JA, jag är fullständigt kär i henne! Hon är dessutom född 1991.. Följd på twitter, yes. Nu blir det stalking deluxe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Kan en oinsatt få se bilder? Idag såg jag Morden i Midsomer, det sista med Tom Barnaby! Från och med nu ska serien kretsa kring Barnabys kusin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 ÅH JA, jag är fullständigt kär i henne! Hon är dessutom född 1991.. Följd på twitter, yes. Nu blir det stalking deluxe! 1991?! Kristus. Jag är lika tagen som alla andra är av henne, förresten. Först tyckte jag att hon påminde lite om Sloan från Entourage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 1991?! Kristus. Jag är lika tagen som alla andra är av henne, förresten. Först tyckte jag att hon påminde lite om Sloan från Entourage. En ny generation är på väg ut i världen, känns konstigt.. Hoppas att det går bra för henne som en skådespelare (ser inte hur hon inte skulle kunna göra ett namn för sig själv dock..) för jag ser gärna mer av henne! Efter det man hinner se så tycker jag lätt att hon är bättre än Madeleine Zima som spelar Mia som skådespelare.. Fan vad jag längtar till avsnitt tre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 ..för jag ser gärna mer av henne! Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Ser inte bilden/videon Googla på Addison Timlin då! Videon var lite vågad, och jag gissar att youtube inte uppskattade en vågad video från ett avsnitt som inte kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Googla på Addison Timlin då! Videon var lite vågad, och jag gissar att youtube inte uppskattade en vågad video från ett avsnitt som inte kommit. Googlade, men hon såg inte så himla vacker ut. Vill se video! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Idag såg jag Morden i Midsomer, det sista med Tom Barnaby! Från och med nu ska serien kretsa kring Barnabys kusin. Nope, två kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Googlade, men hon såg inte så himla vacker ut. Vill se video! Du får fram en hel del videos via google också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Du får fram en hel del videos via google också. Det är lugnt. Hew länkade. Såg helt okej ut, men ser imo förfärlig ut på bilder och liknande. Å andra sidan, vilka kändisar gör inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts