Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Kommer aldrig förlåta mig själv för att jag inte började titta på Entourage förrän bara några månader tillbaka. Redan en av mina absoluta favoriter, utan tvekan.

Det bästa är att man kan se ett avsnitt om och om igen och ändå vara lika glad efter varenda avsnitt. Såg ett avsnitt fyra gånger på raken och det kändes som ett nytt avsnitt varje gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom just på tanken att se om Southpark säsong 1 igen! Jag hade den inspelad på VHS för jag-vet-inte-hur länge sen (det gick för sent på kvällen för att se live så jag satte timer) och jag såg givetvis om den massor av gånger. Men som sagt, detta var väldigt länge sen och känslan att se om det nu är skum!

Isac Hayes som Chef <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Sons of Anarchy värd en titt?

Du kommer älska den, utan tvekan. Curly (tror jag det var?) var på mig som bara den att jag skulle börja se på den. Jag kollade nästan hela första säsongen, men tyvärr fastnade jag aldrig. Var helt enkelt ingenting för mig. Är dock tvärsäker på att du kommer älska den. Det är din typ av serie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kommer älska den, utan tvekan. Curly (tror jag det var?) var på mig som bara den att jag skulle börja se på den. Jag kollade nästan hela första säsongen, men tyvärr fastnade jag aldrig. Var helt enkelt ingenting för mig. Är dock tvärsäker på att du kommer älska den. Det är din typ av serie.

Såg just första avsnittet, är kär! Gillar karaktärerna, den mångsidiga storyn och det faktum att serien handlar om ett mc-gäng stenhårt! Skitbra serie! Denna ska följas! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...