Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Jag tycker Dexter är grymt nu! Men en serie som verkligen har tagit sig, efter en dålig säsongsstart, är Weeds!
Joo! Får se hur det spårar ur bara! Vill veta

vad hon kvinnan, Lumen(?), Mumin(?), kommer spela för roll...

Weeds har jag nyligen börjat kolla på, är genom halva säsong ett, ungefär. Började ungefär i samband med säsongstarten, men har gått lite seeegt med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joo! Får se hur det spårar ur bara! Vill veta

vad hon kvinnan, Lumen(?), Mumin(?), kommer spela för roll...

Weeds har jag nyligen börjat kolla på, är genom halva säsong ett, ungefär. Började ungefär i samband med säsongstarten, men har gått lite seeegt med den.

Det blir något i stil med

Bonnie and Clyde

, jag lovar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, både Kebab och The Dude började titta på en av mina favoritserier, så jag känner att jag är skyldig dem någonting tillbaka. Sagt som gjort har jag straxt sett igenom hela första säsongen av Entourage. Förstår inte att jag gjort det tidigare. Briljant serie. I like it, a lot!

Axels beskrivning på serien var f.ö. klockren. En manlig version av SatC.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt bra Bored to Death med Jason Schwartzman, Zach Galifianakis och Ted Danson är inne på sin andra säsong. Fem avsnitt har gått.

Åh! En serie som jag följde. Visste dock inte att det fanns en andra säsong ute. Blir att återuppta!

Kom att tänka på en av mina favoritlåtar all-time när jag såg Schwartzman (namnet) igen:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor