kicken Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Hatar mig själv... Har börjat se första säsongen av OC för åttonde gången... Det går inte att motstå... Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 (redigerad) Senaste Dexter var helt okej, inte så att jag kissade på mig men ändå värt. Slutet var okej. Hoppas att nästa är bättre. Jag tycker Dexter är grymt nu! Men en serie som verkligen har tagit sig, efter en dålig säsongsstart, är Weeds! Redigerad 21 oktober, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Appropå att Ted är sjukt jobbig, är det bara jag som stör mig som FAN på Leonard i Big Bang Theory? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Jag tycker Dexter är grymt nu! Men en serie som verkligen har tagit sig, efter en dålig säsongsstart, är Weeds!Joo! Får se hur det spårar ur bara! Vill veta vad hon kvinnan, Lumen(?), Mumin(?), kommer spela för roll... Weeds har jag nyligen börjat kolla på, är genom halva säsong ett, ungefär. Började ungefär i samband med säsongstarten, men har gått lite seeegt med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Har börjat titta på Rederiet. Fy fan vilken underbar serie! Jämför den med dagens skit! För er som är sugna så finns hela serien (tror och hoppas jag iaf) på YouTube. Bara skriva in vilket avsnitt ni vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Boardwalk Empire är ett måste! Se! Finns 5 avsnitt ute hittills! http://www.youtube.com/watch?v=j5fpNXPVG1k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Appropå att Ted är sjukt jobbig, är det bara jag som stör mig som FAN på Leonard i Big Bang Theory? Jag gör också. Varje gång han tycker något är jobbigt så ser det ut som om han skiter på sig och låter som en jävla anka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Stör mig mer på Lily än Ted. Hennes attityd jag-förändrar-framtiden-för-jag-är-dagisfröken hatar jag. Sen hennes cp-moralgrejer. Och att det alltid är Marshall som gör nåt fel. 1. Marshall 2. Barney 3. Robin 4. Ted 5. Lily Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Boardwalk Empire är ett måste! Se! Finns 5 avsnitt ute hittills! http://www.youtube.com/watch?v=j5fpNXPVG1k Åh, ja! Tack för att du påminde mig. Jag vet med mig att jag kommer älska den serien så sjukt mycket. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Joo! Får se hur det spårar ur bara! Vill veta vad hon kvinnan, Lumen(?), Mumin(?), kommer spela för roll... Weeds har jag nyligen börjat kolla på, är genom halva säsong ett, ungefär. Började ungefär i samband med säsongstarten, men har gått lite seeegt med den. Det blir något i stil med Bonnie and Clyde, jag lovar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Åh, jag tittade på DVD-specials för Firefly. Jag tror nog jag kommer dra igenom alla avsnitt en gång till. Den är ju så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 GTA i Criminal Minds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Well, både Kebab och The Dude började titta på en av mina favoritserier, så jag känner att jag är skyldig dem någonting tillbaka. Sagt som gjort har jag straxt sett igenom hela första säsongen av Entourage. Förstår inte att jag gjort det tidigare. Briljant serie. I like it, a lot! Axels beskrivning på serien var f.ö. klockren. En manlig version av SatC. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Ska se "Sjukan" för första gången nu, det gick på TV för en sisådär 15 år sedan Någon som sett det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Sjukt bra Bored to Death med Jason Schwartzman, Zach Galifianakis och Ted Danson är inne på sin andra säsong. Fem avsnitt har gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Sjukt bra Bored to Death med Jason Schwartzman, Zach Galifianakis och Ted Danson är inne på sin andra säsong. Fem avsnitt har gått. Åh! En serie som jag följde. Visste dock inte att det fanns en andra säsong ute. Blir att återuppta! Kom att tänka på en av mina favoritlåtar all-time när jag såg Schwartzman (namnet) igen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Oh, Bear Grylls. Du är en fantastisk man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Oh, Bear Grylls. Du är en fantastisk man. Bear Grylls är typ det bästa som hänt tv-världen. Fixade ned alla säsonger av Man VS Wild bara för att han är så jävla awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Oh, Bear Grylls. Du är en fantastisk man. Bear Grylls är typ det bästa som hänt tv-världen. Fixade ned alla säsonger av Man VS Wild bara för att han är så jävla awesome. Sanning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Nytt Gossip Girl avsnitt. Det blir bara bättre och bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts