Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Har kollat på Undercovers två avsnitt hittils, och det andra avsnittet är dom ju i Stockholm en del!

Kollade upp regplåten som satt på Volvon som dom körde, och tydligen så är den för en Yamaha Fz1. En motorcykel som tillhör Richard Nilsson i Åhus. Känns fult att kolla upp det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte sett så många tv-serier på sistone, men för några veckor sedan fastnade jag verkligen för Southland. Otroligt bra polisserie som kan vara den mest realistiska jag sett. Aldrig något överdrivet och alltid intressant. Efter att ha sett pilotavsnittet fastnade jag direkt! Rekommenderas!

Gilla! En bra polisserie är alltid underhållande! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte sett så många tv-serier på sistone, men för några veckor sedan fastnade jag verkligen för Southland. Otroligt bra polisserie som kan vara den mest realistiska jag sett. Aldrig något överdrivet och alltid intressant. Efter att ha sett pilotavsnittet fastnade jag direkt! Rekommenderas!

Är det den med den där killen från OC?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat titta på den första och enda säsongen utav Fastlane igen. Det må inte vara en succéserie, men den är mer än okej om man är sugen efter lite action, spänning och snygga kameravinklar. Tyvärr blev kostnaderna för stora ($5 miljoner per avsnitt) och man var tvungen att lägga ner den. Om ni är sugna på att se tv-avsnitt som är gjorda i actionfilm-format är det ett hett tipps att se igenom serien! Sjukt underhållande enligt mig. Sedan kan man bara inte motstå "Billie", hur snygg är inte hon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur menar du nu? Den handlar inte om avföring, om du tror det.
Alltså, folk har sagt till mig att det är en jättedålig serie. Till exempel som en gång, en vän som gillar The Mighty Boosh, tittade mig djupt i ögonen när vi var ute och tog en öl tillsammans, och jag råkade nämna Boosh lite snabbt i förbifarten när vi talade om TV (antar jag), och han kopplade Nathan Barley direkt, och därför sa han det som han sa, vilket var: "Det är en jävla skitserie" - fast han hade druckit lite då, så han kanske svamlade lite. Kanske inte mycket, men ändå lite, sådär så att han kanske överdrev lite. Han kanske egentligen bara tycker att serien är dålig, men inte jättedålig. Det har inte slagit mig att fråga, jag har aldrig vågat fråga, han har skrämt mig sen dess så jag pratar aldrig om Nathan Barley längre. Men en annan kompis, däremot, som jag inte träffar så ofta och tycker om rätt så många serier, sa en gång till mig när vi lirade lite basket att det faktiskt är en bra serie. Efter det sa han det en gång till, jag minns inte vad vi gjorde då, men han sa det en gång till i alla fall.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var för att

han slog Mias manager, han sa ju att han skulle ringa polisen och allt. Däremot så skulle det inte förvåna mig om det med Mia tas upp senare, och att hon får för sig att ändra sig och mjölka ur det hela med att anmäla honom!

Ser fram emot säsong fyra riktigt hårt!

Mjo, det stämmer nog. Tack för svaret. smile_1181703_0.gif

Januari känns riktigt långt bort...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor