Mark Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Är Sons of Anarchy något att hänga i granen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Nån än bara jag som har kollat på The District? Som gick nu i somras varje natt? Tror jag satt och kollade på varje avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Har kollat på Undercovers två avsnitt hittils, och det andra avsnittet är dom ju i Stockholm en del! Kollade upp regplåten som satt på Volvon som dom körde, och tydligen så är den för en Yamaha Fz1. En motorcykel som tillhör Richard Nilsson i Åhus. Känns fult att kolla upp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Insåg precis att jag varit tillräckligt upptagen för att inte inse att det senaste Gossip Girl avsnittet jag såg var för nästan två veckor sedan! Imorgon får jag rycka upp mig och ta igen förra veckans avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Insåg precis att jag varit tillräckligt upptagen för att inte inse att det senaste Gossip Girl avsnittet jag såg var för nästan två veckor sedan! Imorgon får jag rycka upp mig och ta igen förra veckans avsnitt. Oh, mkt bra avsnitt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Är Sons of Anarchy något att hänga i granen? JAA!!!!!!!!!!!!!!! Eh. Bland det bästa jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Har inte sett så många tv-serier på sistone, men för några veckor sedan fastnade jag verkligen för Southland. Otroligt bra polisserie som kan vara den mest realistiska jag sett. Aldrig något överdrivet och alltid intressant. Efter att ha sett pilotavsnittet fastnade jag direkt! Rekommenderas! Gilla! En bra polisserie är alltid underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Har inte sett så många tv-serier på sistone, men för några veckor sedan fastnade jag verkligen för Southland. Otroligt bra polisserie som kan vara den mest realistiska jag sett. Aldrig något överdrivet och alltid intressant. Efter att ha sett pilotavsnittet fastnade jag direkt! Rekommenderas! Är det den med den där killen från OC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Gilla! En bra polisserie är alltid underhållande! Är det den med den där killen från OC? Ja, det var anledningen varför jag började titta. På grund av att han var med trodde jag först att det var en random "skitserie", men oj vad fel jag hade. Sjukt bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Senaste Simpsons: "Hi Homer! Ah! How'd you know my name? I'm Chris Hansen, from 'To catch a Credit-Whore'! " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Tycker att den tredje säsongen av Fringe hittills är underbart bra! Den här serien har blivit bättre än vad jag någonsin vågat tro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 En kompis tipsade mig om att börja kolla på Supernatural. Vad tycker ni? Edit: Och den här ska jag följa så jävla hårt! yg46DWI_fCE Heter den The Walking Dead på imdb? http://www.imdb.com/title/tt1520211/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Heter den The Walking Dead på imdb? http://www.imdb.com/title/tt1520211/ Jepp, baserad på serietidningen! Verkar skitbra enligt mig, ska lätt ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Syrran tipsade om Cougar Town. Trodde det skulle vara mer av en "tjejig" serie, men jag gillar't. Humor på hög nivå! Bobby och Andy är fan kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Har börjat titta på den första och enda säsongen utav Fastlane igen. Det må inte vara en succéserie, men den är mer än okej om man är sugen efter lite action, spänning och snygga kameravinklar. Tyvärr blev kostnaderna för stora ($5 miljoner per avsnitt) och man var tvungen att lägga ner den. Om ni är sugna på att se tv-avsnitt som är gjorda i actionfilm-format är det ett hett tipps att se igenom serien! Sjukt underhållande enligt mig. Sedan kan man bara inte motstå "Billie", hur snygg är inte hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Rätt inne på följande serier nu: Spaced Nathan Barley Garth Marenghi's Darkplace Yo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Rätt inne på följande serier nu: Spaced Nathan Barley Garth Marenghi's Darkplace Yo.Jag har hört att Nathan Barley är en skitserie. Fast samtidigt har jag hört att det är en ganska bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Jag har hört att Nathan Barley är en skitserie. Fast samtidigt har jag hört att det är en ganska bra serie. Hur menar du nu? Den handlar inte om avföring, om du tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Hur menar du nu? Den handlar inte om avföring, om du tror det.Alltså, folk har sagt till mig att det är en jättedålig serie. Till exempel som en gång, en vän som gillar The Mighty Boosh, tittade mig djupt i ögonen när vi var ute och tog en öl tillsammans, och jag råkade nämna Boosh lite snabbt i förbifarten när vi talade om TV (antar jag), och han kopplade Nathan Barley direkt, och därför sa han det som han sa, vilket var: "Det är en jävla skitserie" - fast han hade druckit lite då, så han kanske svamlade lite. Kanske inte mycket, men ändå lite, sådär så att han kanske överdrev lite. Han kanske egentligen bara tycker att serien är dålig, men inte jättedålig. Det har inte slagit mig att fråga, jag har aldrig vågat fråga, han har skrämt mig sen dess så jag pratar aldrig om Nathan Barley längre. Men en annan kompis, däremot, som jag inte träffar så ofta och tycker om rätt så många serier, sa en gång till mig när vi lirade lite basket att det faktiskt är en bra serie. Efter det sa han det en gång till, jag minns inte vad vi gjorde då, men han sa det en gång till i alla fall. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Det var för att han slog Mias manager, han sa ju att han skulle ringa polisen och allt. Däremot så skulle det inte förvåna mig om det med Mia tas upp senare, och att hon får för sig att ändra sig och mjölka ur det hela med att anmäla honom! Ser fram emot säsong fyra riktigt hårt! Mjo, det stämmer nog. Tack för svaret. Januari känns riktigt långt bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts