Lajnux Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Lol på The Boondocks. Roligaste serien som jag har sett på länge! Någon mer som tittar på den? Ed och Rummy är mina favoritkaraktärer! Har s1 liggandes, kanske borde ta och kolla? Var lite smått skeptisk till serien men drog hem den ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Har s1 liggandes, kanske borde ta och kolla? Var lite smått skeptisk till serien men drog hem den ändå.Ge den en chans, definitivt! Den är lite småseg i början, men efter ett par avsnitt blir det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 (redigerad) En kompis tipsade mig om att börja kolla på Supernatural. Vad tycker ni? Edit: Och den här ska jag följa så jävla hårt! http://www.youtube.com/watch?v=yg46DWI_fCE Redigerad 26 september, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 En kompis tipsade mig om att börja kolla på Supernatural. Vad tycker ni? Edit: Och den här ska jag följa så jävla hårt! yg46DWI_fCE Supernatural är asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Supernatural är tvåa på min lista av favoritserier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 (:!!! (:!!! (:!!! IDAG NÄR MAN VAKNAR KAN MAN TITTA PÅ DEXTER SÄSONG FEM OM MAN VILL w00t w00t w00t :w000t: PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP(w00t)(w00t)w00t.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 IDAG NÄR MAN VAKNAR KAN MAN TITTA PÅ DEXTER SÄSONG FEM OM MAN VILL w00t w00t w00t :w000t: PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP(w00t)(w00t)w00t.gif Vadå när man vaknar? Idag är det stor smäll för mig. American Dad! Uncle Buddy's Jam Sauce (s06e01) Uncle Buddy's Jam Sauce (s06e01)No synopsis available Dexter My Bad (s05e01) My Bad (s05e01)No synopsis available Family Guy And Then There Were Fewer (s09e01) And Then There Were Fewer (s09e01) The town of Quahog is invited to a mansion for a weekend getaway. When some murders happen, it turns into a real life murder mystery. The Simpsons Elementary School Musical (s22e01) Whiiiiiiie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Vadå när man vaknar? Idag är det stor smäll för mig. Ja, det var ju menat till alla som sover, då Precis nyss såg jag på Family Guys säsongsstart och det var faktiskt lite kul, och jag skrattade lite då och då Nu ska jag sova, för jag är trött. Sen blir det American Dad och Dexter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 (redigerad) Blev besviken när Dexter inte kommit ut än.. Men det är i alla fall ett 50-minuters Family Guy avsnitt iallafall, fin skit! FAN vad slutscenen påminner om slutscenen på Metal Gear Solid 3.. Blev skitnostalgisk! Redigerad 27 september, 2010 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Family Guys säsongsstart var finfin! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 HIMYMs premiär var lite smårolig, Barney var i form och Robin var skoj. Och lite girl on girl är ju aldrig fel. Dexters var: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Dexters var: Dexter var asbra! Äntligen är vi av med Rita... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Dexter var asbra! Äntligen är vi av med Rita... Oh, to clarify som det heter på utrikiska, avsnittet ägde, smileysarna var mer mina känslor under avsnittet. Tårarna va inte långt borta på slutet. Astor och Cody är ju prime candidats vid det här laget för typ Oprah, Extreme Home Makeover och alla andra sånadär program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Äntligen är vi av med Rita... How can you say that? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 [*] American Dad! Uncle Buddy's Jam Sauce (s06e01) Uncle Buddy's Jam Sauce (s06e01) Hittar inte American Dad någonstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Hittar inte American Dad någonstans! Det är för att American Dad har premiär den 3 oktober, egentligen. http://www.fox.com/americandad/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 Dexter var asbra! Äntligen är vi av med Rita... Och det är skönt soooooom fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Hahaha, senaste Big Bang Theory! "You're in my spot..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Hahaha, senaste Big Bang Theory! "You're in my spot..." Haha, ja det höll riktigt hög standard. Och att fishumor skulle göra sig så bra i den tv-serien var oväntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Har inte sett så många tv-serier på sistone, men för några veckor sedan fastnade jag verkligen för Southland. Otroligt bra polisserie som kan vara den mest realistiska jag sett. Aldrig något överdrivet och alltid intressant. Efter att ha sett pilotavsnittet fastnade jag direkt! Rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts