Curly Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Och imorgon ska jag börja kolla på Human Target. Aldrig hört något dåligt om serien, enbart en massa praise om det. Så det gillas. Inte bra, inte dålig. Ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Gott folk! Säsong 6 av Weeds drog igång idag, rejoice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Gott folk! Säsong 6 av Weeds drog igång idag, rejoice!Sitter verkligen och anstränger mig för att ta mig igenom säsong 4. Den känns verkligen inte lika bra som de tre tidigare säsongerna. Blir säsong 5 bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 Precis börjat kolla på Castle från 2009. Nathan Fillion (Captain Reynold från Firefly) spelar en författare från New York som har writer's block, och så kommer det en copycat killer och drar igång hans intresse igen. Så han får följa med på utredningen. Nathan Fillion är en grymt bra skådespelare, och han är så extremt bra med den "kaxiga och roliga" attityden, vilket är exakt hur man skulle beskriva Castle. Den verkar bajsbra hittills, men då är jag bara på andra avsnittet. Återkommer när jag har sett mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 Bara jag som tycker att nya säsongen av Futurama är helt sanslöst bra? De har verkligen levererat flera bra avsnitt i rad och det var längesen jag garvade så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2010 Weeds är verkligen kasst nu för tiden. Det var humorn som gjorde serien men den är ju som bortblåst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Jag blev fett less när jag tog reda på premiärdatumet Speciellt nu när det kanske (förmodligen) gäller den bästa säsongen av dom efter den första! Ja, säsong fyra kommer att vara så jäkla bra jämfört med trean som knappt tog storyn framåt alls! Fast jag älskade säsong två också, Lew Ashby tog sig in i mitt hjärta direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Ja, säsong fyra kommer att vara så jäkla bra jämfört med trean som knappt tog storyn framåt alls! Fast jag älskade säsong två också, Lew Ashby tog sig in i mitt hjärta direkt!Säsong två är helt klart en jäkligt bra säsong, men nu när Hank har berättat om honom och Mia känns det lite som "tillbaka till ruta ett". Jag hoppas att Bill kommer tillbaka, i alla fall hellre det än en till halvtaskig Lew Ashby-kopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Säsong två är helt klart en jäkligt bra säsong, men nu när Hank har berättat om honom och Mia känns det lite som "tillbaka till ruta ett". Jag hoppas att Bill kommer tillbaka, i alla fall hellre det än en till halvtaskig Lew Ashby-kopia. Ja, helt klart. Jag tar hellre tillbaka Bill än att dom försöker slänga in någon kopia på Lew Ashby eftersom att dom aldrig kommer att lyckas bra med det. Men som jag ser det så måste nästan Bill komma tillbaka, vore lite konstigt om pappan inte tog kontakt med den som hade sex med hans underåriga dotter i en sån här situation. Kommer att bli kul att se hur Hank hanterar alla konsekvenser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Ja, helt klart. Jag tar hellre tillbaka Bill än att dom försöker slänga in någon kopia på Lew Ashby eftersom att dom aldrig kommer att lyckas bra med det. Men som jag ser det så måste nästan Bill komma tillbaka, vore lite konstigt om pappan inte tog kontakt med den som hade sex med hans underåriga dotter i en sån här situation. Kommer att bli kul att se hur Hank hanterar alla konsekvenser!Så ser jag också på situationen! Jag vill se Bill och Karen träffas också! Fast vad jag är lite mer intresserad av är hur Charlie ska få ihop sitt liv, med tanke på att han bara har haft tur med Marcy fram till skilsmässan nu, och det ska bli jäkligt intressant att se hur framåt det kommer gå med att sälja Collinis bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 (redigerad) Så ser jag också på situationen! Jag vill se Bill och Karen träffas också! Fast vad jag är lite mer intresserad av är hur Charlie ska få ihop sitt liv, med tanke på att han bara har haft tur med Marcy fram till skilsmässan nu, och det ska bli jäkligt intressant att se hur framåt det kommer gå med att sälja Collinis bok. Håller med dig om hur det ska gå för Charlie. Han lär inte ha några problem med att sälja boken, men istället lär han vara deppig efter skilsmässan. Jag räknar nästan också med att Charlie och Hank kommer att bo med varandra åtminstonde en del av säsongen då dom alltid gjort det under jobbigare perioder tidigare, och det lär vara något som är värt att se fram emot! Förövrigt så såg jag ett namn på ett utav avsnitten på imdb, det var ungefär avsnitt åtta eller något, och det är en mindre (smått förutsägbar) spoiler så du behöver ju inte läsa om du inte vill veta: Det hette The Trial och jag har också läst att Carla Gugino (spelade Amanda i Entourage, Vinces agent efter att han avskedat Ari i säsong tre) ska vara en gästskådespelare som är både en advokat och ett nytt kärleksintresse för Hank. Edit: Ah, skulle aldrig ha googlat efter nyheter för säsong fyra, fick läsa mer än vad jag ville läsa.. Redigerad 26 augusti, 2010 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Såg första avsnittet av Hung igår på SVT1. Verkar ju lovande måste jag säga. Skön humor och originell story om hur man bäst utnyttjar sina "resurser" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Vet någon här om det finns en serie som Entourage fast med musiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Gossip Girl! Riktigt bra, men förutsägbart avsnitt som bådar om en bra start på säsongen. Jag gillar dock fortfarande inte att de i mitten på den förra säsongen gjorde språket mer casual. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Ny säsong av Family Guy drar igång 26:e september, ny säsong av HIMYM drar igång 20 september. Tjoho! Enda sura är att Breaking Bad inte drar igång igen förrän 2011. De tar så jävla långa säsongspauser i den serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Ny säsong av Family Guy drar igång 26:e september, ny säsong av HIMYM drar igång 20 september. Tjoho! Enda sura är att Breaking Bad inte drar igång igen förrän 2011. De tar så jävla långa säsongspauser i den serien. 20/9 HIMYM Two And A Half Men Hawaii Five-O (remake av den gamla som ser intressant ut. youtuba!) The Event (något nytt, såg dramatiskt ut, bestämde mig för att testa.) 22/9 Modern Family Undercovers (JJ Abrams nya spionserie, med honom i bilden så blir det nästan alltid sevärt) 23/9 The Big Bang Theory Fringe ( ) 26/9 Family Guy Dexter ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Gossip Girl! Riktigt bra, men förutsägbart avsnitt som bådar om en bra start på säsongen. Jag gillar dock fortfarande inte att de i mitten på den förra säsongen gjorde språket mer casual. Vad tror du om barnet? heheh otroligt bra start på säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Sep. 21st House Thunder Roadtrip (s07e01) Thunder Roadtrip (s07e01) Now that they're together, House and Cuddy take a vacation alone, but discover that their pasts may interfere with their present. How I Met Your Mother Big Days (s06e01) Big Days (s06e01) Ted runs into Cindy, the girl he dated who rooms with his future wife. Meanwhile, Robin is still crushed over Don's decision to take a job in Chicago, and Marshall can't stop talking about wanting to have a baby. Two and A Half Men Three Girls and a Guy Named Bud (s08e01) Three Girls and a Guy Named Bud (s08e01) Jake moves to Judith and Herb's when he learns that Alan's dating his friend Eldridge's mom. Charlie tries to cut back on the alcohol. Sep. 24th The Big Bang Theory The Robotic Manipulation (s04e01) The Robotic Manipulation (s04e01) Howard uses a robotic arm for his own pleasure. Penny assists Sheldon with his first date. Sep. 27th [*] American Dad! Uncle Buddy's Jam Sauce (s06e01) Uncle Buddy's Jam Sauce (s06e01) No synopsis available[*] Dexter My Bad (s05e01) My Bad (s05e01) No synopsis available[*] Family Guy And Then There Were Fewer (s09e01) And Then There Were Fewer (s09e01) The town of Quahog is invited to a mansion for a weekend getaway. When some murders happen, it turns into a real life murder mystery.[*] The Simpsons Elementary School Musical (s22e01) Elementary School Musical (s22e01) Marge sends Lisa to a performing arts camp where she gets hooked on her new, hip lifestyle. Once back in Springfield, all Lisa can think about is returning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Vad tror du om barnet? heheh otroligt bra start på säsongen. Helt uppenbarligen inte Dans barn. Därför samtalen på ryska och signeringen av (det falska) faderskapstestet. Genom detta blir Dan, och familjen Humphrey/Van Der Woodsen skyldiga att betala för, och ta hand om, barnet. Sedan kan det ju också hända massor... G är en riktig schemer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Har sett ett par avsnitt av How to make it in America. Ganska bra serie, ju. Någon annan som tittar på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts