KvaddadPadda Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Haha varför säger ni så? Det är väl bara gött att ha mycket framför sig? Jag själv sitter ju och väntar på S03E05 och eftersom de fyra första avsnitten var preair, så kan det dröja ett jäkla tag innan femman kommer... Mmmm, det är ju skithärligt med maraton. Väntar också på E05, och om det inte kommer pre-air så dröjer det enda tills 10 september. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Har sett S1 och S2 av House nu, fyfan vad bra det är! S2 var bäst, och jag hoppas S3 är minst lika bra (håller på att fixa S3 nu). Några fler än jag, Kaller och Dumbom som ser på House? Jag även om jag inte sett så mycket. Har tagit mig igenom 1 säsong av O.C nu När jag sett allt där ska jag ta mig igenom alla vänner-avsnitt också. Jag har å göra framöver med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 (redigerad) Mmmm, det är ju skithärligt med maraton. Väntar också på E05, och om det inte kommer pre-air så dröjer det enda tills 10 september. Oh noes, då är jag i Thailand! Det blir mycket att ta igen när jag kommer hem i December iaf <3 Redigerad 26 augusti, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Kiedis, tips till dig: Entourage! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ourage&st=0 Tackar, det är faktiskt en serie jag tänkt kolla upp men det har inte blivit av, sett något avsnitt på Canal+ och gillade det så den ska garanterat kollas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Skulle behöva tips på lite serier, helst som har mer än 1 säsong.. har sett; Dexter Kylexy Lost Entourage Greek Scrubs Heroes Glömde säkert nån, men skriv så många ni kommer på..fu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Jag även om jag inte sett så mycket. Har tagit mig igenom 1 säsong av O.C nu När jag sett allt där ska jag ta mig igenom alla vänner-avsnitt också. Jag har å göra framöver med andra ord Fan, nu blir jag avundsjuk. Ingenting slår nätterna förra sommaren då man satt uppe och för första gången såg på OC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 (redigerad) Jag även om jag inte sett så mycket. Har tagit mig igenom 1 säsong av O.C nu När jag sett allt där ska jag ta mig igenom alla vänner-avsnitt också. Jag har å göra framöver med andra ord Säsong 1 är fantastisk (Och då överdriver jag inte med smileys) Redigerad 26 augusti, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Nu när hösten kommit blir jag lite sugen på serier igen. Finns dock verkligen mycket att välja på. Vilken av Heroes, Prison Break och Entourage är mest sevärd enligt er? Eller finns det någon som är bättre än dessa? Har i stort sett bara följt Lost och House tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Nu när hösten kommit blir jag lite sugen på serier igen. Finns dock verkligen mycket att välja på. Vilken av Heroes, Prison Break och Entourage är mest sevärd enligt er? Eller finns det någon som är bättre än dessa? Har i stort sett bara följt Lost och House tidigare. Entourage. Dock jävligt olika serier så svårt val, men inte Heroes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Nu när hösten kommit blir jag lite sugen på serier igen. Finns dock verkligen mycket att välja på. Vilken av Heroes, Prison Break och Entourage är mest sevärd enligt er? Eller finns det någon som är bättre än dessa? Har i stort sett bara följt Lost och House tidigare. Prison Break! Jag har helt ärligt inte hört någon säga att de ogillar det programmet.. Hur som helst, jag lyckades lägga vantarna på hela första säsongen av That 70's Show, och har kollat igenom första skivan nu. Älskar det programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Nu när hösten kommit blir jag lite sugen på serier igen. Finns dock verkligen mycket att välja på. Vilken av Heroes, Prison Break och Entourage är mest sevärd enligt er? Eller finns det någon som är bättre än dessa? Heroes! Underbar serie, den absolut bästa just nu. Första säsongen var sjukt grym, såg inte från början, men när jag väl började tog det 3-4 dagar (och då hade jag från E01-E21 att se). Kan verka fjantig, men den är... mycket bra. Sen gör ju Claire Bennet hela serien ett strå vassare. Prison Break har jag inte sett. Entourage såg jag första avsnittet av, men märkte att det är inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Haha! Vilka olika svar du fick Tac I alla fall; jag hade polare som kollade på Heroes och sa att det var helt sjukt grymt, så jag bestämde mig för att kolla upp det och fick själv för mig att det var jävligt bra. Ett tag. Heroes är den sämsta serien jag nånsin "kollat upp", blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) Heroes är den sämsta serien jag nånsin "kollat upp", blä. Du är bara avundsjuk för att du inte kan flyga eller stanna tiden. Redigerad 10 september, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Jag kollade på Heroes i onsdags när första avsnittet sändes på fyran eller vilken kanal det nu än var. Jag kan säga att jag är glad att jag tillslut vågade spana in den, tidigare har jag dissat den. Men det kommer förmodligen bli den första, jag repeterar, den första serien som jag följer via TV från start till slut. Har aldrig tidigare gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Men det kommer förmodligen bli den första, jag repeterar, den första serien som jag följer via TV från start till slut. Har aldrig tidigare gjort det. Äh, vem har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Äh, vem har det? Alla Lost och 24:a nördar här omkring, det blir helt tomt på MSN vid de tiderna. Men jag menade mer, att det är den enda TV-serien som intresserat mig. Jag har aldrig kollat på en serie från start till slut tidigare förutom Friends. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Är det någon som har sett något av den nya serien Californication? David Duchovny, från The X Files, i huvudrollen. Jag har sett två avsnitt, jättebra serie om man gillar bröst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Skönt att Weeds är igång igen, eller är det det? 3x5 kom ut nu iallafall och det var lika bra som vanligt med Weeds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Skönt att Weeds är igång igen, eller är det det? 3x5 kom ut nu iallafall och det var lika bra som vanligt med Weeds. Som jag har väntat! Ska ses på dirren. De fyra första var preair's, nu följer vi den vanliga takten igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Efter att ha sett ett avsnitt av Lost igår blev jag sugen på att börja kolla. Frågan är bara om det är värt att börja så sent som nu och hur många avsnitt som finns ute. Tell me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts