L_Voll Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Gör't! Andra säsongen var grymt mycket bättre än ettan. ...nu när sommaren dragit igång har jag börjat kolla på The Boondocks och The Wire. Riktigt bra, båda två. Särskilt The Wire. Åhå! Gillade du inte första säsongen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 (redigerad) Åhå! Gillade du inte första säsongen? Jo, absolut, den var grymt bra. Så mitt inlägg säger mer om kvalitén hos andra säsongen, snarare edit: Okej, nu hajpar jag den för mycket. Den var rätt bra. Kolla på den! Redigerad 15 juni, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Jo, absolut, den var grymt bra. Så mitt inlägg säger mer om kvalitén hos andra säsongen, snarare edit: Okej, nu hajpar jag den för mycket. Den var rätt bra. Kolla på den! Väldigt förvirrande om man inte kommer ihåg mycket om säsong 2. imo. Men bra, absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Generation Kill, så jävla epic win! Åfan, nu pratar jag på rim... Haha, hur som helst.. vilken klockren serie, karaktärerna, miljöerna.. Allt! Det enda som saknas är lite mer action, stundtals mycket (för mycket) prat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Generation Kill, så jävla epic win! Åfan, nu pratar jag på rim... Haha, hur som helst.. vilken klockren serie, karaktärerna, miljöerna.. Allt! Det enda som saknas är lite mer action, stundtals mycket (för mycket) prat. Assonans möjligen, men det finns inte ett enda rim i ditt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2010 (redigerad) Assonans möjligen, men det finns inte ett enda rim i ditt inlägg Offtopic: JA-JA-JAAAAA! Har gått och funderat på vad det ordet heter i veckor, men har glömt bort att ta reda på det (fråga på gtasajten)! Ontopic: Har inte sett på "mina" TV-serier på mer än två månader! Har massor att ta igen. Redigerad 20 juni, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2010 Offtopic: JA-JA-JAAAAA! Har gått och funderat på vad det ordet heter i veckor, men har glömt bort att ta reda på det (fråga på gtasajten)! Har man läst Willy Russels drama "Educating Rita" så sitter ordet och dess betydelse inskripterat över hjärnan som om med brännpenna --- För dem som gillade filmerna "Lock, Stock And Two Smoking Barrels" samt "Snatch" kan jag rekommendera serien "Lock, Stock" som med sina 7 avsnitt inte når upp i riktigt samma nivå, men ändå roar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Jupiter's Cock! Är det någon som har sett Spartacus? Första avsnittet kändes lite B, dåligt skådespeleri, halvtaffliga chroma-effekter. Men efter två avsnitt var jag fast i historien och var tvungen att se vidare, trots jag tyckte serien hade sina brister. Efter tio avsnitt tycker jag det är sjukt bra! Och det känns som man måste se ganska många avsnitt för att förstå varför de gestaltar saker som de gör. Det var någon idiot som hade klippt bort den tunga vinjettmusiken efter avsnitt 10(när MEGA-SPOILER Spartacus tvingas döda Varro), sånt blir jag helt vansinnig på. Det var egentligen det jag ville berätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Jaaa, två avsnitt av Futurama har kommit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Senaste avsntittet av Family Guy var ju ace! http://www.youtube.com/watch?v=Mi_D1dRKt-g http://www.youtube.com/watch?v=Ex6hXNC0Gj4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Någon som kollar på Nip/Tuck och har lust att dela med sig av sina åsikter kring serien? Jag känner mig rätt kluven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Jaaa, två avsnitt av Futurama har kommit! Det hade jag totalmissat! WIIIIIIIIE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Det hade jag totalmissat! WIIIIIIIIE!!!! Två ganska konstiga avsnitt, eller vad säger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Två ganska konstiga avsnitt, eller vad säger du? Nja. Det var väl lite hoppigt ett tag, men visst fanns futurama-känslan kvar. Älskar hur dom alltid driver med FOX och nu även ComedyCentral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 (redigerad) Kollat igenom HIMYM nu. Är lite kluven. Det är en bra serie, gillar hur den berättas men jag står bara inte ut med Ted. Agree. Ted är för djup/deppig. Mindre Ted och mera Marshall! Har börjat kolla Nitro Circus i förra veckan, har 6 avsnitt kvar Men fan så bra det är! Redigerad 26 juli, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 mera Marshall!Så jäkla Håller med till 100%!! Ärligt talat förstår jag inte riktigt Barney-hypen då det är Marshall som är värd sin vikt i guld! Senaste avsnittet av The IT Crowd var guld värt! Jag älskar när Roy och Moss är ute på äventyr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2010 Kollade precis klart på det sista avsnittet av Firefly. Åh helvete vilken bra serie. Massa ansikten man känner igen, ruskigt mycket bra, random humor och bra story. Skön serie att kolla på om man gillar science fiction. För att mer eller mindre avrunda hur Firefly är - tänk vilda västern fast de har rymdskepp osv. Imorgon skall det kollas på filmen som ger lite svar som inte besvarades i serien, som lades ned. Men definitivt värt att kolla på. En av de bättre serierna jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Jag funderar på att se Firefly, Whedon är en magnifik karl. Nu sitter jag och glor på Arkiv X, hehe. Inne på 5e säsongen utav 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Kollade precis klart på det sista avsnittet av Firefly. Åh helvete vilken bra serie. Massa ansikten man känner igen, ruskigt mycket bra, random humor och bra story. Skön serie att kolla på om man gillar science fiction. För att mer eller mindre avrunda hur Firefly är - tänk vilda västern fast de har rymdskepp osv. Imorgon skall det kollas på filmen som ger lite svar som inte besvarades i serien, som lades ned. Men definitivt värt att kolla på. En av de bättre serierna jag har sett. Håller med, jag tycker dock inte filmen håller alls samma klass som serien, tyvärr. Kan tänka mig att den var underbar om man såg Firefly när det begav sig och var tvungen att vänta år på Serenity dock, jag såg filmen samma dag jag kollat klart på serien. Problemet med filmen är inte att den är dålig utan att det är en film, vilket leder till att tempot måste höjas avsevärt jämfört med serien. Med det tempot måste dialogen mellan karaktärerna fokusera på att föra handlingen vidare och små subplots från serien försvinner eller avverkas extremt snabbt. Lite synd, men det får man leva med. Nåja, serien (och filmen) rekommenderas iallafall STARKT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 (redigerad) Håller inte med! Jag tyckte filmen höll fast vid serien väldigt nära. Eller jag kanske bara fanboyar lite. Främst för.. REAVERS. DE TEASADE MED DEM HELA TIDEN, ÄNTLIGEN FICK MAN SE DEM. Och imorgon ska jag börja kolla på Human Target. Aldrig hört något dåligt om serien, enbart en massa praise om det. Så det gillas. Redigerad 9 augusti, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts